دانلود سوالات امریکن انگلیش فایل 5 از درس های 7 و 8

دریافت و دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 (American English File 5) برای درس های 7 و 8

یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی در زمینه زبان انگلیسی، کتاب های امریکن انگلیش فایل است. در این سیستم آموزشی به صورت کلی 6 کتاب موجود است. اولین عنوان از این مجموعه امریکن انگلیش استارتر و آخرین کتاب از این مجموعه آموزشی، امریکن انگلیش فایل 5 است. محتویات موجود در این سری آموزشی به صورتی است که می تواند زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده سازد. مطالب موجود در سیستم آموزشی امریکن انگلیش فایل به صورتی است که نیاز است زبان آموزان زمان نسبتا زیادی را برای فراگیری صرف نمایند. در حقیقت مطالب موجود در این مجموعه به صورتی است که با مطالعه آن به صورت مکرر می توان بارها مطالب جدید را فرا گرفت. این موضوع در مورد کتاب های دوم به بعد به صورت دقیق تری صدق می کند و محتویات موجود در این کتاب ها به صورت یکباره بسیار دشوار تر می شود.

وبسایت انکشاف با استفاده از شیوه ای متفاوت تبدیل به بزرگ ترین منبع دانلود و استفاده از نمونه سوالات زبان انگلیسی شده است. این وبسایت دارای سوالات بسیار زیاد و متعددی از کتاب های مختلف آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. سوالات این مجموعه به صورت روزانه آپدیت می شود و هدف ما این است که بتوانیم رضایت حداکثری زبان آموزان و اساتید محترم را به دست آوریم. در حال حاضر سوالات متعددی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی از قبیل فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، اسپیک نو، امریکن انگلیش فایل، انگلیش فایل، هدوی و بسیاری دیگر از مجموعه های آموزشی وجود دارد. برای دریافت این سوالات می توانید از طریق گوگل اقدام نمایید و در صورتی که نتوانستید نمونه مورد نظر را به دست آورید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

در این بخش می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 برای درس های 7 و 8 قرار دارد. برای دانلود و خرید این سوالات از لینک زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *