دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 درس 5 و 6

دریافت American English File 5 برای درس های 5 و 6

کتاب های زیادی برای فراگیری زبان انگلیسی وجود دارند. یکی از کامل ترین این نمونه ها مجموعه امریکن انگلیش فایل است. این مجموعه توانسته است نیاز های زبان آموزان را در سطح گسترده ای بر طرف نماید. در این بخش می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 برای درس های 5 و 6 را دانلود نمایید.

در حقیقت انتشارات دانشگاه آکسفورد با معرفی مجموعه آموزشی امریکن انگلیش فایل توانست مسیر را برای کسانی که به دنبال فراگیری آکادمیک زبان انگلیسی هستند هموار نماید. این مجموعه 6 جلدی با داشتن کتاب های محتویات متنوع و همچنین کاربردی، توانسته است به عنوان یکی از کامل ترین منابع فراگیری زبان انگلیسی به حساب آید. زبان آموزانی که به دنبال شرکت در آزمون های معتبر زبان انگلیسی هستند، با استفاده از این مجموعه آموزشی در کنار کتاب های معرفی نحوه برگزاری آزمون، می توانند آمادگی لازم را به دست آورند و خود را برای شرکت در این نوع امتحانات آماده کنند.

وبسایت انکشاف توانسته است مجموعه بزرگی از نمونه سوالات زبان انگلیسی را تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار دهد. در حال حاضر این وبسایت به عنوان بزرگ ترین منبع دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی در سطح وب فارسی به حساب می آید. علاوه بر این، روزانه این سوالات در حال افزایش و بیشتر شدن است. نمونه سوالات موجود در وبسایت انکشاف، انواع مختلفی از قبیل پایان ترم و یا فاینال، میان ترم و همچنین کویز را در بر می گیرد. برای یافتن سوالات مورد نظر خود می توانید از طریق دسته بندی های موجود در سایت اقدام کنید و یا در صورتی که نتوانستید به نمونه های مورد نظر خود دست پیدا کنید، و یا این سوالات در وبسایت موجود نبود، می توانید آنها را از طریق تلگرام دریافت نمایید.

برای دانلود و استفاده از نمونه سوالات کتاب امریکن انگلیش فایل 5 برای درس های 5 و 6 بر روی دکمه دانلود زیر کلید کنید.

برای خرید سوالات استاندارد امریکن انگلیش فایل 5 از درس 5 و 6 بر روی لینک خرید زیر کلیک کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *