دانلود کتاب لغات ضروری برای تافل

دریافت کتاب Essential Words for TOEFL

یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز برای فراگیری زبان انگلیسی، لغات هستند. منابع زیادی برای یادگیری این بخش از زبان انگلیسی وجود دارند. با این حال، یکی از شناخته شده ترین این کتاب ها،  Essential Words for TOEFL است. در این بخش می توانید این کتاب مفید زبان انگلیسی را دانلود نمایید.

در صورتی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی را داشته باشید، انتظار می رود تا دانش زبانی شما تا سطح قابل قبولی باشد. تعیین سطح دانش زبانی با معیار های متعددی قابل سنجش است. یکی از مهمترین این نوع موارد، دانستن کلمات و واژه های زبان مورد نظر می باشد. در همین راستا کتاب ها و منابع متعددی برای یادگیری زبان های مختلف و بویژه زبان انگلیسی در نظر گرفته شده است. از این کتاب ها می توان به نمونه هایی شناخته شده مانند 504 واژه کاملا ضروری (504 absolutely essential words)، کتاب 1100 واژه مورد نیاز ( 1100 Words you need to know) و یا لغات ضروری برای تافل Essential Words for TOEFL اشاره کرد.

کتاب لغات ضروری برای تافل از نمونه های شناخته شده و پر استفاده در میان زبان آموزان در سطوح مختلف است. در صورتی که خواسته باشیم این کتاب را فقط در جهت افزایش دانش لغات مطالعه نمایید،  پیشنهاد می شود به ترتیبی که در ادامه می آید توجه کنید. تجربه نشان داده است که از میان عناوین ذکر شده در بالا بهتر است با توجه به میزان دشواری این موارد، در ابتدا سراغ لغات موجود در کتاب 504 واژه کاملا ضروری بروید. پس از مطالعه این کتاب بهتر است لغات ضروری برای تافل را مطالعه کنید و در نهایت کتاب 1100 واژه مورد نیاز را مطالعه نمایید.

با این حال، یکی دیگر از کاربرد های این کتاب استفاده آن در جهت آمادگی در آزمون تافل است. این کتاب حاوی مطالبی جهت آمادگی در آزمون بین المللی تافل است. در این قسمت می توانید کتاب لغات مورد نیاز برای تافل را دریافت و استفاده نمایید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *