دانلود نمونه سوالات اسپیک نو 2 درس 1 تا 4 کویز

دریافت سوالات اسپیک نو 2 (speak now 2) برای درس های 1 تا 4

یکی از کتاب های شناخته شده برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی، مجموعه اسپیک نو است. این کتاب ها که در سال های جاری توانسته است مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند، از سوی نویسنده معروف کتاب های آموزشی یعنی دکتر جک سی ریچاردز تهیه و نوشته شده است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات اسپیک نو 2 برای درس ها 1 تا 4 را دریافت نمایید.

افرادی که به دنبال فراگیری زبان انگلیسی هستند، هدف های متنوعی را از این کار دارند. گروهی به دنبال شرکت در آزمون های بین المللی هستند. گروهی دیگر قصد ایجاد ارتباط با سایر افراد و بخصوص افراد انگلیسی زبان را دارند و گروهی دیگر به دنبال فراگیری گرامر زبان انگلیسی برای داشتن عملکرد بهتر در امتحانات مدارس هستند. کتاب های اسپیک نو به صورت هدفمند برای فراگیری مکالمه زبان انگلیسی طراحی شده اند. پس از گذراندن این دوره، انتظار می رود که زبان آموزان بتوانند با افراد سایر کشورها بدون داشتن مشکل مکالمه نمایند.

وبسایت انکشاف با داشتن نمونه سوالات از کتاب های مختلفی آموزش زبان انگلیسی، تبدیل به بزرگ ترین مرکز دانلود سوالات زبان انگلیسی در سطح وب فارسی شده است. این وبسایت همواره در حال افزودن به این مجموعه هست و سعی می کند تا نیاز های تمامی زبان آموزان فارسی زبان را در زمینه سوالات زبان انگلیسی تامین نماید. در صورتی که نتوانستید به این سوالات دست پیدا کنید و یا به هر صورتی نتوانستید نمونه های مورد نظر خود را از طریق سایت دانلود کنید، می توانید با مراجعه و استفاده از راه های ارتباطی موجود در سایت، این گونه سوالات را از همکاران درخواست نمایید و آنها را از این طریق تامین کنید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات اسپیک نو 2 برای درس های 1 تا 4 را که برای کویز تهیه شده اند، دانلود و استفاده نمایید.

دانلود

برای دانلود سایر نمونه سوالات اسپیک نو 2 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *