دانلود نمونه سوالات اسپیک نو 1 از درس 5 تا 8

دریافت سوالات امتحانی اسپیک نو 1 (Speak Now 1) درس های 5 تا 8 کویز

یکی از مجموعه های آموزشی جدید و در عین حال محبوب آموزشی زبان انگلیسی، کتاب های اسپیک نو است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات اسپیک نو 1 از درس های 5 تا 8 را دانلود نمایید.

مجموعه 4 جلدی اسپیک نو که توسط جک سی ریچارد تهیه شده است، روز به روز محبوبیت خود را در میان علاقه مندان بیشتر و بیشتر می کند. هدف اصلی این عناوین آموزش مکالمه زبان انگلیسی به شیوه ای ساده و آسان است. اولین عنوان از این مجموعه آموزشی، همانند سایر کتاب ها به بررسی و آموزش مکالمات ساده و کلمات مورد نیاز می پردازد. در کنار این موارد، بخشی از آن نیز با هدف مرور و آموزش الفبای انگلیسی مورد استفاده قرار گرفته است. عموما همانند اکثر کتاب های آموزشی زبان انگلیسی، مجموعه اسپیک نو نیز با هدف آموزش مکالمه در چهار جلد تهیه شده است. انتظار می رود تا پس از پایان این چهار جلد، زبان آموزان بتوانند نیاز های خود را به زبان انگلیسی و بدون مشکل بازگو نمایند.

در کنار نمونه سوالات اسپیک نو، زبان آموزان و اساتید آموزش زبان انگلیسی می توانند سایر نمونه سوالات از کتاب های مختلف را از سایت اینترنتی انکشاف دانلود نمایند. بخشی از نمونه های موجود در این وبسایت عبارتند از: مجموعه کاملی از فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، لتس گو، لتس بیگن، امریکن انگلیش فایل، تاپ ناچ و بسیاری از مجموعه های دیگر. گاهی اوقات نیز زبان آموزان با سوالاتی مواجه می شوند که قادر به پیدا کردن آنها از طریق وبسایت نیستند. در چنین حالتی می توانند با استفاده از لینک های موجود در سایت، عضو گروه مورد نظر شوند و سوالات خود را از این طریق بدست آورند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات امتحانی اسپیک نو 1 از درس های 5 تا 8 را که عموما بعنوان کویز مورد استفاده قرار می گیرد، دانلود نمایید.

دانلود

برای دانلود سایر  سوالات و آزمون های اسپیک نو به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *