سوالات امتحانی کانکت 2 از درس های 5 تا 8 فاینال

دانلود نمونه سوالات امتحانی فاینال کانکت 2 (Connect 2) از درس های 5 تا 8

برای دانلود و استفاده از نمونه سوالات کانکت 2 از درس 5 تا 8 می توانید ادامه این مطلب را مشاهده نمایید.

مجموعه های آموزشی زیادی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی وجود دارند. در صورتی که کتاب های موجود در این مجموعه ها به صورت حرفه ای تالیف شده باشند، مطالب و موضوعات موجود در این کتاب ها نیز با توجه به هدف مشخص شده نوشته می شوند. یکی از مجموعه های مفید و قابل استفاده در این زمینه، مجموعه آموزشی کانکت است. هدف تولید و انتشار چنین مجموعه ای آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. انتظار می رود تا پس از پایان کتاب های موجود در این مجموعه آموزشی، زبان آموزان بتوانند به سادگی و بدون مشکل فراوان با استفاده از کلمات پر کاربرد موجود در این کتاب ها، با مخاطبین خود ارتباط بر قرار نمایند. با این حال، استفاده از کتاب های آموزشی کانکت برای کسانی که به دنبال شرکت در آزمون های بین المللی هستند، پیشنهاد نمی شود.

نمونه سوالات مختلفی در وبسایت انکشاف وجود دارد. به همین دلیل، این وبسایت یکی از بهترین و همچنین کامل ترین مراکز تامین و تهیه نمونه سوالات زبان انگلیسی در سطوح مختلف است. علاوه بر این، سوالات متنوعی برای کتاب های مختلفی نیز در این وبسایت قرار داده شده است و اساتید و همچنین زبان آموزان می توانند از نمونه سوالات تهیه شده از این مجموعه های آموزشی استفاده کنند. بعنوان مثال در حال حاضر، بخشی از سوالات موجود در وبسایت انکشاف، بخشی از کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی از قبیل، تاچ استون، تاپ ناچ، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز اینترچنج، لتس گو و بسیاری دیگر از نمونه ها را پوشش می دهد. بخش اعظمی از نمونه های موجود توسط اساتید و همچنین افراد باتجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی تهیه و تامین شده اند. با این حال بعضی دیگر از این نمونه سوالات نیز از انتشارات معتبر همانند آکسفورد و یا لانگمن تهیه شده اند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات فاینال کتاب کانکت 2 از درس های 5 تا 8 را دانلود کنید. برای دانلود این نمونه ها از لینک زیر استفاده نمایید.

برای دانلود کلیک کنید

تصویر سوالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *