دانلود نمونه سوالات فاینال کانکت 3 درس 5 تا 8

دریافت سوالات فاینال کانکت 3 از درس های 5 تا 8

مجوعه آموزشی کانکت، یکی از ساده ترین و هدفمند ترین نمونه های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی است. این مجموعه توسط یکی از نویسنده های معروف با نام جک سی ریچارد تهیه و به صورت حرفه ای منتشر شده است. در این نوشته می توانید نمونه سوالات کانکت 3 از درس 5 تا 8 را دریافت نمایید.

یکی از شناخته شده ترین نویسندگان کتاب های آموزش زبان انگلیسی با نام جک سی ریچارد شناخته می شود، تاکنون عناوین مختلفی در زمینه آموزش زبان انگلیسی از سوی این فرد نوشته شده است که یکی از شناخته شده ترین این نمونه ها مجموعه آموزشی اینترچنج است. پس از سیستم اینترچنج و نسخه های متعدد این کتاب ها، نوبت به انتشار نمونه ای دیگر از سوی این انتشارات با نام کانکت رسیده است. مطالب موجود در این کتاب ها بسیار ساده و قابل فهم طراحی شده اند و راه را برای فراگیری زبان انگلیسی هدفمند برای زبان آموزان هموار کرده است. در این قسمت نمونه سوالات کتاب سوم این مجموعه با نام کانکت 3 قرار داده شده است و می توانید این نمونه ها را از درس 5 تا 8 از طریق این نوشته دریافت نمایید.

علاوه بر نمونه های ذکر شده، می توانید سوالات کتاب های اینترچنج، امریکن انگلیش فایل، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز و بسیاری دیگر از عناوین آموزشی را نیز از طریق وبسایت انکشاف دانلود و استفاده نمایید. تمامی این نمونه سوالات به صورت های مختلف از قبیل پایان ترم، میان ترم و کویز طرح و تهیه شده است. سعی شده است تا نمونه های ذکر شده از طریق استاید و افراد با تجربه طرح و منتشر شوند. با این حال دسته ای از سوالات موجود به صورت استاندارد و از طریق انتشارات دانشگاه آکسفورد و کمبریج منتشر شده اند.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات کتاب کانکت 3 از درس 5 تا 8 برای فاینال را دانلود نمایید.

برای دانلود سوالات کانکت 3 کلیک کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *