دانلود نمونه سوالات فاینال کانکت 2 درس 1 تا 4

نمونه سوالات کانکت 2 از درس های 1 تا 4

کتاب ها و عناوین متعددی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی وجود دارند که یکی از ساده ترین و در عین حال پر کاربرد ترین این نمونه ها با عنوان مجموعه آموزشی کانکت شناخته می شود. مطالب متنوع و جذابی در این کتاب ها وجود دارند که این مجموعه را بعنوان یکی از بهترین عناوین برای آموزش به بزرگسالان تبدیل کرده است. به صورت کلی چهار کتاب در این سری آموزشی مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد که این عناوین به ترتیب از ساده به دشوار مرتب شده است. تمرکز اولین کتاب این مجموعه بر روی آموزش الفبا و همچنین مکالمات ابتدایی به زبان آموزان است. هر چه که به سمت جلو حرکت می نماییم، به همان نسبت مباحث موجود دشوار و سخت تر می شود و مطالب گسترده تری برای آموزش و فراگیری در دسترس زبان آموزان قرار می گیرند. با این حال، تمامی این مطالب به صورت هدفمند و برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی طرح ریزی و برنامه ریزی شده است.

در وبسایت انکشاف علاوه بر نمونه سوالات کتاب کانکت، می توانید به نمونه سوالات سایر مجموعه های آموزشی از قبیل فمیلی اند فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، فرست فرندز و بسیاری دیگر از مجموعه ها دست پیدا نمایید. اکثر نمونه های موجود در وبسایت انکشاف توسط اساتید و همچنین افراد خلاق و با تجربه آموزشی تهیه شده است. در کنار این موارد، می توان به سایر نمونه های موجود در سایت اشاره کرد که از سوالات استاندارد دانشگاه هایی مختلف در سطح جهانی دریافت شده اند. در حال حاضر وبسایت انکشاف به عنوان بهترین و کامل ترین منبع جهت دریافت نمونه سوالات شناخته می شود و این نمونه ها روز به روز در حال گسترش و بیشتر شدن هستند.

در این نوشته سوالات دومین کتاب آموزشی از مجموعه کانکت با عنوان کانکت 2 از درس 1 تا 4 برای آزمون فاینال تهیه شده است. برای دریافت این سوالات بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای دانلود کلیک کنید

تصویر سوالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *