دانلود سوالات اسپیک نو 1 از درس 1 تا 4 کویز

دریافت نمونه سوالات اسپیک نو 1 (Speak Now 1) از درس های 1 تا 4

یکی از محبوب ترین مجموعه های آموزشی در زمینه زبان انگلیسی، کتاب های اسپیک نو است. در این بخش می توانید نمونه سوالات اسپیک نو 1 از درس های 1 تا 4 را بعنوان کویز دانلود نمایید.

یکی دیگر از نمونه های موفق آموزش زبان انگلیسی، مجموعه چهار جلدی اسپیک نو (Speak Now) است. تاکنون کتاب ها و مجموعه های آموزشی متعددی از سوی انتشارات آکسفورد تهیه و تدوین شده که ویژگی مشترک موجود در تمامی این موارد، کامل بودن آنها است. با این حال، نویسنده معروفی نیز در انتشار این مجموعه آموزشی نقش دارد که تاکنون توانسته است، مجموعه های متعدد و موفقی را از قبیل اینترچنج تولید و منتشر نماید. جک سی ریچارد یکی از مهمترین نویسندگان این مجموعه آموزشی است که با تجربه چندین ساله خود در این زمینه، توانسته است باز هم نمونه ای موفق در آموزش زبان انگلیسی تهیه و منتشر نماید. دوره آموزشی اسپیک نو به طور کلی از چهار کتاب تشکیل شده است. اولین کتاب در این مجموعه حاوی نکات مقدماتی و همچنین مکالمات ساده و ابتدایی است. هر چقدر که به سوی درس های جلو حرکت می کنیم، مطالب موجود نیز پیچیده و پیچیده تر خواهند شد.

وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین و همچنین کامل ترین منبع برای دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی به حساب می آید. این وبسایت در حال حاضر کتاب های مختلفی از قبیل، فمیلی فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، فرست فرندز، اسپیک نو و بسیاری دیگر از نمونه سوالات را در خود جای داده است. روند کار به این صورت است که هر روز بر تعداد این سوالات افزوده می شود و به همین ترتیب سوالات موجود در این سایت نیز کامل و کامل تر خواهند شد.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات اولین کتاب از این مجموعه آموزشی با نام اسپیک نو 1 را دانلود و استفاده نمایید. قابل توجه است که این سوالات همراه فایل لیسنینگ قرار داده شده است.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *