دانلود نمونه سوالات اسپیک نو 1 از درس 17 تا 20 کویز

سوالات اسپیک نو 1 برای درس های 17 تا 20

اکثر افرادی که برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به مراکز آموزشی مراجعه می کنند، هدف اصلی آنها از انجام این کار فراگیری مکالمه زبان انگلیسی است. یکی از بهترین منابع موجود در این زمینه مجموعه آموزشی اسپیک نو است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات اسپیک نو 1 برای درس های 17 تا 20 را دانلود نمایید.

یکی از بهترین مجموعه های آموزشی برای فراگیری مکالمه زبان انگلیسی، کتاب های شناخته شده و پر کاربرد اسپیک نو است. این کتاب ها با دارا بودن مطالب مهم و اساسی توانسته است به خوبی زبان آموزان را به اهداف تعیین شده برای شان که همانند توانایی مکالمه به زبان انگلیسی است برسانند. در صورتی که اساتید به درستی در این زمینه فعالیت کنند و زبان آموزان بتوانند اهداف مورد نظر این افراد را به خوبی در کلاس پیاده نمایند، امکان موفقیت و دستیابی به اهداف مورد نظر آنها بسیار زیاد است.

در وبسایت انکشاف علاوه بر نمونه سوالات کتاب های اسپیک نو، زبان آموزان می توانند سایر نمونه ها از جمله کتاب های فمیلی اند فرندز، تاچ استون، فرست فرندز، تاپ ناچ، اسپیک نو، هیپ هیپ هورای، تاپ ناچ و بسیاری دیگر از نمونه سوالات را دریافت کنند. این سوالات به صورت میان ترم، پایان ترم و کویز در وبسایت انکشاف قرار دارد و روز به روز بر تعداد و همچنین کیفیت این موارد افزوده می شود. اکثر این نمونه ها توسط اساتید با تجربه تهیه شده اند. علاوه بر این، گاهی اوقات نیز از نمونه های تولید شده توسط انتشارات دانشگاه های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که نتوانستید موارد مورد نظر خود را از طریق وبسایت دریافت نمایید می توانید با مراجعه به کانال های ارتباطی موجود در سایت، این نمونه ها را درخواست کنید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات اسپیک نو 1 از درس های 17 تا 20 را دانلود و استفاده نمایید. این نمونه سوال دارای فایل لیسنینگ نیز است.

دانلود

برای دانلود سایر  سوالات و آزمون های اسپیک نو به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *