دانلود نمونه سوالات اسپیک نو 3 از درس های 1 تا 4      

نمونه سوالات اسپیک نو 3 (Speak Now 3) درس های 1 تا 4 کویز

از میان کتاب های اسپیکینگ موجود در بازار، یکی از بهترین نمونه های موجود مجموعه اسپیک نو است. به طور کلی این مجموعه از چهار کتاب مختلف تشکیل شده است که در این قسمت می توانید نمونه سوالات اسپیک نو 3 از درس های 1 تا 4 را به همراه فایل لیسنینگ این مجموعه دانلود نمایید.

جک سی ریچاردز در میان زبان آموزان فارسی زبان با معرفی کتاب های مختلفی از قبیل مجموعه اینترچنج، فردی کاملا شناخته شده است. یکی از آخرین مجموعه های تهیه شده توسط این فرد، کتاب های اسپیک نو است که در چهار جلد تالیف شده اند و هدف اصلی این کتاب های زبان، معرفی و آموزش مکالمه زبان انگلیسی به علاقه مندان این رشته می باشد. انتظار می رود تا پس از پایان این کتاب آموزشی، زبان آموزان بتوانند به سادگی و بدون مشکل با افراد خارجی به زبان انگلیسی ارتباط بر قرار نمایند. با این حال عوامل پیچیده ای نیز در این موضوع دخیل است.

در کنار دانلود نمونه سوالات اسپیک نو، علاقه مندان می توانند سایر مجموعه های آموزشی از قبیل فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، تاپ ناچ، هیپ هیپ هورای، لتس گو، تاچ استون و بسیاری دیگر از نمونه سوالات زبان انگلیسی را از طریق این وبسایت دانلود نمایند. این سوالات همواره در حال کامل تر شدن هستند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. در صورتی که نتوانید نمونه های مورد نظر خود را از طریق سرچ های انجام شده در سایت به دست آورید، با مراجعه به گروه تلگرامی و یا کانال های ارتباطی موجود در سایت، می توانید این نمونه ها را به دست آورید.

در حال حاضر وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین و همچنین اصلی ترین منبع تامین نمونه سوالات زبان انگلیسی در سطح وب فارسی به حساب می آید و امید واریم بتوانیم با ادامه این روند نقش خود را در این زمینه پر رنگ تر نماییم.

دانلود

برای دانلود سایر نمونه سوالات و آزمون های اسپیک نو به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *