دانلود سوالات تعیین سطح اسپیک نو

دانلود سوالات تعیین سطح برای سیستم اسپیک نو (Speak Now)

در صورتی که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی از هدف های اصلی زبان آموزان باشد، کتاب های و سیستم های آموزشی فراوانی در این زمینه تولید شده است  که یکی از معروف ترین آنها اسپیک نو است. در این بخش می توانید سوالات تعیین سطح کتاب های اسپیک نو را دریافت نمایید. اساتید و سوپروایزر های موسسات آموزش زبان انگلیسی می توانند از این سوالات برای سنجش و تعیین سطح زبان آموزان استفاده نمایند.

اسپیک نو از کتاب های معروف و پر استفاده آموزش زبان انگلیسی است. این سیستم آموزشی همانند بسیاری دیگر از کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی از 4 جلد تشکیل شده است. در هر یک از این جلد ها بخشی هایی از گرامر و مطالب مورد نیاز برایی فراگیری مکالمه زبان انگلیسی به صورت هدفمند آموزش داده می شوند. در این نمونه سوالات هم با در نظر گرفتن این موارد، بخش اعظمی از چنین آموزش هایی پوشش داده شده اند. در همین راستا اساتید و سوپروایزر ها می توانند با استفاده از این سوالات، به خوبی سطح دانش زبان آموزان را برای ورود به این سیستم آموزشی مورد سنجش و مطالعه قرار دهند.

وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین مرکز دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی شناخته می شود. در این وبسایت می توانید سوالات کتاب های مختلف مکالمه چه به صورت میان ترم، پایان ترم و یا کویز را دانلود نمایید. سوالات موجود در این سایت به صورت روزانه افزایش پیدا می کنند و نمونه های جدیدی از آن به پایگاه داده سایت افزوده می شوند. در صورتی که نتوانستید نمونه سوالات مورد نظر خود را از سایت بدست آورید و آنها را دانلود نمایید. می توانید از طریق گروه تلگرام، نیاز های خود را مطرح و آنها را دریافت کنید.

برای دریافت سوالات تعیین سطح کتاب های اسپیک نو می توانید فایل زیر را دانلود نمایید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *