دانلود سوالات اسپیک نو 2 درس 5 تا 8 کویز

دریافت سوالات کویز اسپیک نو 2 (Speak Now 2) برای درس های 5 تا 8

از مجموعه کتاب های چهار جلدی که مختص آموزش زبان انگلیسی تهیه شده است، می توان به مجموعه اسپیک نو 2 اشاره کرد. برای دریافت سوالات اسپیک نو 2 از درس های 5 تا 8 می توانید از سوالات موجود در این بخش استفاده کنید.

مجموعه اسپیک نو توسط یکی از با تجربه ترین افراد فعال در زمینه آموزش زبان انگلیسی تالیف شده است. این مجموعه آموزشی به صورت هدفمند و به صورت کم کم می تواند مطالب مورد نیاز زبان آموزان را به صورت تکرار و تجربه به آنها آموزش دهد. این مجموعه آموزشی به صورت کلی از چهار جلد تشکیل شده است. که در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب دوم این مجموعه را برای درس های 5 تا 8 همراه با فایل لیسنینگ مرتبط به آن دانلود نمایید. این سوالات به صورت استاندارد و توسط انتشارات تالیف کننده خود این دانشگاه تهیه شده است.

وبسایت انکشاف در حال حاضر بزرگ ترین منبع دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی است. سوالات موجود در این سایت انواع مختلفی از نمونه سوالات زبان انگلیسی قرار داده شده است که از آن میان می توان به نمونه سوالات فاینال، میان ترم، کویز و پایان ترم اشاره کرد. سعی شده است تا تمامی این سوالات به صورت استاندارد و با رعایت همه جوانب تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار داده شود. اکثر این موارد توسط اساتید زبان انگلیسی تالیف شده اند، با این حال بخشی دیگر نیز توسط انتشارات اصلی این کتاب ها تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. گاهی اوقات نمی توان سوالات مربوطه را از طریق وبسایت به دست آورد. به همین دلیل می توانید از طریق تلگرام، این موارد را درخواست نمایید و آنها را دریافت کنید.

برای دریافت نمونه سوالات زبان انگلیسی از کتاب اسپیک نو 2 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *