دانلود نمونه سوالات اسپیک نو 1 از درس های 9 تا 12

نمونه سوالات اسپیک نو 1 (Speak Now 1) از درس 9 تا 12

یکی از بهترین کتاب های زبان انگلیسی که به شیوه ای هدف مند اقدام به آموزش زبان انگلیسی می کند، مجموعه اسپیک نو است. به صورت کلی این مجموعه آموزشی از چهار کتاب تشکیل شده است که مباحث موجود در آن به مرور دشوار و دشوار تر می شوند. اولین کتاب از این مجموعه حاوی کلمات و همچنین مکالمات روز مره است که زبان آموزان با استفاده از آن می توانند مباحث ابتدایی و همچنین کلمات روزمره را فرا گیرند. یکی از ویژگی های مهم این کتاب ها هدفمند بودن آنها است. پس از پایان کار با این مجموعه آموزشی می توان انتظار داشت تا زبان آموزان بتوانند بدون مشکل و با استفاده از کلمات و عبارات متنوع به سادگی به زبان انگلیسی مکالمه نمایند. با این حال ممکن است گاهی اوقات زبان آموزان به دنبال یادگیری مطالب پیچیده تر برای شرکت در آزمون های بین المللی باشند که در چنین حالتی می توان از سایر کتاب ها و همچنین منابع آموزشی استفاده نمود.

وبسایت انکشاف حاوی انواع مختلفی از نمونه سوالات زبان انگلیسی است. تمامی این سوالات از کتاب های مکالمه زبان انگلیسی استخراج شده و می توان از آنها به عنوان منبع مناسبی برای فراگیری و همچنین سنجش توانایی مکالمه زبان استفاده نمود. در حال حاضر بخش عمده ای از سوالات مرتبط با کتاب های تاچ استون، تاپ ناچ، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، اینترچنج و بسیاری دیگر از کتاب های معروف زبان انگلیسی در این وبسایت قرار داده شده اند و این مجموعه روز به روز در حال گسترش و بیشتر شدن است. سعی می شود تا تمامی این نمونه سوالات به صورت استاندارد و توسط اساتید با تجربه زبان تالیف شوند. با این حال، گاهی اوقات پیش می آید که در این مجموعه از سوالات استاندارد موجود در انتشارات بین المللی نیز استفاده شده است.

در این قسمت می توانید برای سنجش توانایی خود از نمونه سوالات تهیه شده برای کتاب اسپیک نو 1 از درس های 9 تا 12 به همراه فایل لیسنینگ استفاده نمایید. برای دانلود این نمونه ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *