دانلود سوالات امتحانی امریکن انگلیش فایل 5 درس های 3 و 4

نمونه سوالات American English File 5 از درس های 3 و 4

یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی، کتاب های امریکن انگلیش فایل است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 از درس های 3-4 را دانلود نمایید.

کتاب های امریکن انگلیش فایل به درستی به عنوان کامل ترین مجموعه آموزشی موجود در بازار زبان به حساب می آید. این کتاب ها به خوبی توانسته اند تمامی نیاز های زبان آموزان در سطوح مختلف آموزشی را پوشش دهند. با این حال به نظر می رسد که چنین مجموعه آموزشی بیشتر مناسب کسانی باشد که یا قصد شرکت در کنکور های دانشگاهی را داشته باشند و یا خواسته باشند تا در آزمون های بین المللی همانند تافل، آیلتس، اف سی ای و یا سایر آزمون های بین المللی نمره قابل قبولی کسب کنند. به صورت کلی این مجموعه آموزشی از 6 کتاب تشکیل شده است و می توانند با اطلاعاتی که در آن وجود دارد، دانش مورد نیاز زبان آموزان را در اختیار آنها قرار دهد و آنها را تا سطح مورد نظرشان ارتقا دهد.

علاوه بر نمونه سوالات کتاب های امریکن انگلیش فایل، زبان آموزان و اساتید می توانند سوالات مورد نیاز خود را برای سایر بخش ها از جمله کتاب هاچ تاچ استون، فمیلی اند فرندز، تاپ ناچ، فرست فرندز، اسپیک نو و بسیاری از کتاب های دیگر تهیه نمایند. سوالات موجود در سایت انکشاف روز به روز در حال گسترش و بیشتر شدن هستند. اساتید و زبان آموزان می توانند بخش کاملی از سوالات کویز، میان ترم و پایان ترم خود را از این سایت دریافت نمایند و در صورتی که نتوانند از طریق جستجو نمونه های مورد نظر خود را به دست آورند، این افراد می توانند درخواست های خود را از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت همانند تلگرام مطرح کنند.

در این بخش می توانید سوالات استاندارد دانشگاه آکسفورد را برای کتاب امریکن انگلیش فایل 5 از درس های 3 و 4 دانلود نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *