دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 درس 1 و 2 فاینال

دریافت سوالات استاندارد امریکن انگلیش فایل 5 از درس های 1 و 2

یکی از شناخته شده ترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی مجموعه امریکن انگلیش فایل است. به صورت کلی در این مجموعه آموزشی 6 کتاب مختلف وجود دارد که اولین کتاب آن استارتر و آخرین کتاب آن امریکن انگلیش فایل 5 است. مطالب موجود در این کتاب ها به مرور سخت و سخت تر می شود و در کتاب آخر این مجموعه کلمات و گرامر های بسیار پیچیده و سختی به کار رفته است. این مجموعه آموزشی توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه شده است و یکی از خصوصیات این انتشارات تهیه و معرفی مجموعه های کامل آموزشی می باشد. به باور بسیاری از اساتید و همچنین افراد با تجربه، کتاب های امریکن انگلیش فایل مخصوص کسانی است که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی را دارند. این مجموعه آموزشی می تواند به عنوان منبعی ارزشمند برای این افراد به حساب آید.

در وبسایت انکشاف علاوه بر نمونه سوالات مختلف از کتاب های امریکن انگلیش فایل، می توانید نمونه سوالات دیگری برای سایر کتاب های آموزشی را نیز تهیه نمایید. از جمله این موارد می توان به فرست فرندز، فمیلی اند فرندز، تاچ استون، امریکن انگلیش فایل، تاپ ناچ، اسپیک نو و بسیاری دیگر از مجموعه های آموزشی مختلف اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های شناخته شده در این زمینه گسترش روز افزون این سوالات است. مطالبی که به صورت روزانه در وبسایت قرار می گیرند حاوی نمونه های متنوع و جدیدی در زمینه نمونه سوالات متنوعی است. سعی شده است تا مجموعه کاملی از سوالات در سایت قرار بگیرد با این حال همواره نمونه هایی وجود دارند که نیاز به کامل تر شدن هستند. به همین دلیل و چنانچه نتوانسته اید نمونه های مورد نظر خود را از این طریق به دست آورید، می توانید از طریق کانال های ارتباطی موجود در سایت و بخصوص تلگرام این موارد را دریافت نمایید.

در این قسمت نمونه سوالات استاندارد دانشگاه آکسفورد امریکن انگلیش فایل 5 از درس های 1 تا 2 برای آزمون فاینال این کتاب قرار داده شده است. برای دریافت این موارد بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 5 به این لینک مراجعه کنید

تصویر سوالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *