دانلود کتاب 1100 کلمه انگلیسی مورد نیاز

دانلود 1100 word you need to know

یکی از مهم ترین کتاب های شناخته شده در زمینه آموزش لغات کتاب 1100 word you need to know است. عموما اکثر افراد این کتاب را به عنوان منبعی مناسب جهت شرکت در آزمون های بین المللی در نظر می گیرند.

فرقی نمی کند که درکدام آزمون بین المللی و یا داخلی شرکت می کنید، پای سخنان هر فرد با تجربه ای در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف بنشینید، به طور حتم نام کتاب 1100 کلمه انگلیسی مورد نیاز به گوشتان خورده است. این کتاب به صورت درس به درس تهیه شده است و در ابتدای هر درس کلمات با معانی مورد نظر آنها معرفی شده اند. پس از معرفی کلمات، تمرینات مختلفی در جهت آموزش و همچنین تمرینات بیشتر این کتاب ها قرار داده شده است و زبان آموزان می توانند با انجام این نوع تمرین ها، کلمات مورد نظر را به صورت اکتیو و فعال در ذهن خود به کار ببرند.

یکی از ویژگی های مهم کتاب 1100 دشواری و کم کاربرد بودن لغات استفاده شده در آن است. در صورتی که حتی در سطوح بالایی از زبان قرار داشته باشید، به احتمال زیاد بخش اعظمی از این کلمات به گوش شما نا آشنا به نظر برسند. به همین دلیل ممکن است روند یادگیری بخش عمده ای از این کلمات نسبت به سایر نمونه ها سخت و دشوار تر باشد. برای یادگیری این موارد نیاز است تا آنها را برای دفعات متعدد تمرین کرد و علاوه بر این، تمرینات دوره ای موجود در کتاب را که پس از هر چند درس وجود دارد، به صورت کامل پاسخ داد.

در وبسایت انکشاف علاوه بر نمونه سوالات مختلف آموزش زبان، کتاب های متنوع آموزشی نیز قرار داده شده است. نمونه موجود در این بخش از کتاب های بسیار معروف در زمینه آموزش لغات به حساب می آید.

در این بخش می توانید کتاب 1100 کلمه انگلیسی مورد نیاز را دانلود نمایید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *