دانلود کتاب معروف 504 واژه کاملا ضروری

دریافت کتاب معروف (504 absolutely essential words)

یکی از شناخته شده ترین کتاب های آموزش لغات انگلیسی هم در میان دانش جویان زبان و هم سایر دانشجویان، کتاب شناخته شده 504 واژه کاملا ضروری زبان انگلیسی است. در این قسمت می توانید این کتاب معروف یادگیری کلمات زبان انگلیسی را دانلود و استفاده نمایید.

کتاب های فراوانی در زمینه فراگیری لغات انگلیسی وجود دارند. اکثر این کتاب ها، لغات خود را با توجه به کاربرد و همچنین میزان استفاده دسته بندی کرده اند. یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین این کتاب ها به صورت خلاصه با نام 504 شناخته می شود. در حقیقت و در صورت استفاده درست، زبان آموزان و علاقه مندان می توانند بسیار بیشتر از 504 لغت از طریق این کتاب فرا گیرند. در انتهای کتاب 504 تعداد بسیار بیشتری لغت دیگر قرار دارد که سطح آنها تا حدودی بالاتر از کتاب 504  است.

شیوه مرتب شدن لغات به صورتی است که این کتاب سعی کرده است تا آنها را به صورت فعال در ذهن کاربران و زبان آموزان بگنجاند. در هر درس از این کتاب تعدادی لغت جدید معرفی شده است. در ابتدا این لغات در ریدینگ مرتبطی قرار گرفته و تمامی کلمات جدید آن به صورت پر رنگ تر مشخص شده اند. در صورتی که از قبل با زبان انگلیسی آشنا باشید، به طور قطع با تعداد بسیاری از این لغات نیز آشنا خواهید بود. در هر درس پس از معرفی لغات و همچنین کاربرد آنها در تمرین های خواندن، دسته ای دیگر از تمرین ها برای تکمیل فرایند یادگیری نیز قرار دارد.

کتاب 504 علاوه بر یادگیری و آموزش زبان، به عنوان منبعی مناسب برای شرکت در آزمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف دانشگاههی نیز به حساب می آید. به گمان تعداد فراوانی از دانشجویان و دانش آموزان، بخش مهمی از نمونه سوالات موجود در آزمون های بین المللی از این کتاب طرح و مورد استفاده قرار می گیرد.

در این نوشته می توانید کتاب 504 واژه کاملا ضروری انگلیسی را دانلود و استفاده نمایید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *