دانلود نمونه سوالات کانکت 3 از درس 1 تا 4 فاینال

دریافت سوالات فاینال کانکت 3 از درس های 1 تا 4

سیستم آموزشی کانکت به عنوان سیستمی جامع در جهت آموزش سنین مختلف به حساب می آید. در این قسمت می توانید نمونه سوالات کتاب کانکت 3 برای درس های 1 تا 4 را که به صورت فاینال تهیه شده است، دانلود نمایید.

به باور بسیاری از اساتید زبان، در صورتی که زبان آموزان دچار ضعف باشند و یا قدرت و توانایی آنها با توجه به سیستمی که در آن قرار دارند، تنظیم نشده باشد. نیاز است تا این افراد با اندکی تاخیر سراغ ترم های بالاتر بروند. اینگونه تاخیر ها با مطالعه بعضی از کتاب های دیگر همانند سیستم کانکت مهیا می شود. جک سی ریچارد که یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه آموزش زبان انگلیسی شناخته می شود، از مولفین اصلی این سیستم آموزشی است. مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی، عموما مکالمه محور هستند و نکات قابل توجه و دشوارتری از مباحث ابتدایی زبان انگلیسی در این کتاب ها مشاهده نمی شوند.

به هر صورت خود این سیستم نیز می تواند به عنوان کتاب هایی جامع برای آموزش زبان مورد استفاده قرار گیرند. به همین ترتیب سوالاتی نیز برای این کتاب در نظر گرفته ایم که در این بخش می توانید آنها را از درس 1 تا 4 دانلود نمایید. علاوه بر سوالات کتاب های کانکت، در وبسایت انکشاف می توانید سایر نمونه سوالات از قبیل تاچ استون، تاپ ناچ، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز و سایر نمونه ها را دانلود نمایید و آنها را برای امتحانات میان ترم، پایان ترم و همچنین کوییز استفاده کنید. اکثر نمونه های موجود در وبسایت انکشاف، توسط اساتید و افراد با تجربه طرح گردیده اند. گروهی دیگر از این سوالات نیز به صورت استاندارد و از منابع خارجی استخراج و استفاده می شوند و روز به روز بر تعداد این نمونه ها افزوده می شود.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات کتاب کانکت 3 از درس 1 تا 4 را دانلود و استفاده نمایید.

برای دانلود سوالات کانکت 3 کلیک کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *