دانلود نمونه سوالات کانکت 2 به صورت ترمیک

دریافت سوالات امتحانی کانکت 2 (Connect 2) برای ترم های مختلف

Connect 2

مجموعه چهار جلدی کانکت از کتاب های بسیار محبوب و پر طرفداری برای فراگیری زبان انگلیسی است. این مجموعه مخصوص فراگیری مکالمه زبان انگلیسی طراحی شده و در اختیار زبان آموزان و موسسات مختلف قرار گرفته است. شیوه گرد آوری مطالب در این مجموعه به صورتی است که می توان از آن برای آموزش مکالمه به افراد مختلف و نیاز های متفاوت برنامه ریزی نمود. هدف بیشتر افرادی که از اقدام به مطالعه این مجموعه می نمایند، فراگیری مکالمه زبان انگلیسی است. در این نوشته نمونه سوالات کانکت 2 به صورت درس به درس قرار داده شده است.

از نویسندگان عمده و مطرح مجموعه کانکت جک سی ریچاردز است. او نویسنده کتاب های مختلف آموزشی در زمینه مکالمه زبان انگلیسی می باشد. یکی از مطرح ترین کتاب های او که اخیرا توجه بسیاری از زبان آموزان و موسسات را به خود جلب کرده است، مجموعه کانکت می باشد. جک سی ریچارد علاوه بر کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی، نقشی نیز در تهیه مجموعه های آمادگی معلمین زبان انگلیسی برای تدریس نیز تهیه کرده است. بخشی از این کتاب ها به عنوان منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها در نظر گرفته شده است.

در وب سایت انکشاف مجموعه کامل و غنی از نمونه سوالات کتاب کانکت وجود دارد. این سوالات به خوبی می تواند نشان دهنده سطح دانش زبانی زبان آموزان باشد و به عنوان منبعی مناسب در جهت سنجش توانایی زبان آموزان به حساب آید. این وب سایت به عنوان بزرگ ترین وب سایت آموزش و دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی در سطح وب فارسی به حساب می آید. سعی شده است تا تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی در این سایت پوشش داده شود. با این حال می توانید سوالات دیگر خود را که در سایت موجود نیست از طریق پشتیبانی سایت انکشاف دریافت کنید.

برای دانلود نمونه سوالات کانکت 2 از لینک های زیر استفاده کنید. درس اول این مجموعه به صورت رایگان در سایت قرار داده شده است.

برای دانلود سوالات کانکت 2 کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *