دانلود نمونه سوالات انگلیش فایل پری اینترمدیت از درس 7 تا 12

دریافت سوالات کتاب پری اینترمدیت انگلیش فایل (English File Pre Intermediate) از درس 7 تا 12

نام آکسفورد با تولید و انتشار کتاب های آموزش زبان انگلیسی در ایران گره خورده است. یکی از شناخته شده ترین عناوین در زمینه آموزش مکالمه انگلیسی مجموعه کتاب های انگلیش فایل است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات کتاب انگلیش فایل سطح پری اینترمدیت را دانلود نمایید.

از مراکز عمده تولید مطالب آموزشی در سطح جهان، انتشارات دانشگاه آکسفورد است. این مجموعه عظیم تولید کتاب، تاکنون عناوین بسیار محبوبی در زمینه آموزش زبان تولید کرده است. یکی از بهترین این کتاب ها، انگلیش فایل است. کتاب های انگلیش فایل از ویژگی های منحصر به فردی تشکیل شده است. این کتاب ها با استفاده از لهجه بریتانیایی توانسته اند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب نمایند. از ویژگی های دیگر این مجموعه می توان به کامل بودن آن اشاره کرد. مجموعه انگلیش فایل با داشتن محتویات جامع، به عنوان یکی از بهترین منابع آمادگی برای آزمون های بین المللی به حساب می آید.

وبسایت انکشاف به عنوان بزرگترین مرکز دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی به حساب می آید. در حال حاضر نمونه های متنوعی از این سوالات در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. بخشی از این سوالات به صورت میان ترم، پایان ترم، کویز و همچنین سوالات تعیین سطح هستند و بخشی دیگر نمونه سوالات آیلتس و تافل را پوشش می دهند. نمونه های موجود در این سایت روز به روز در حال افزایش و بیشتر شدن هستند و علاوه بر این کیفیت آنها نیز در حال بهبودی و افزایش است. در صورتی که با مشکلی مواجه شدید و یا درخواست سوالات دیگری را داشتید، می توانید از طریق لینک های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید و سوالات خود را با ما در میان گذارید.

برای دانلود نمونه سوالات کتاب انگلیش فایل پری اینترمدیت از درس 7 تا 12 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *