دانلود نمونه سوالات فرست فرندز 2 درس 6 تا 10

نمونه سوالات فرست فرندز 2 (First Friends 2) برای درس های 6 تا 10

فرست فرندز

از کتاب های معروف و شناخته شده برای آموزش الفبای زبان انگلیسی به کودکان می توان مجموعه سه جلدی فرست فرندز را نام برد. این کتاب ها طرفداران فراوانی را به سوی خود جلب کرده است و توانسته نیاز های افراد مختلف را تامین نماید. در این قسمت می توانید سوالات امتحانی برای درس های 6 تا 10 از کتاب فرست فرندز 2 را دانلود کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که نیاز است تا معلمین و همچنین آموزشگاه های مختلف در نظر داشته باشند، جذاب بودن کلاس های درسی است. جذابیت این کلاس ها در موارد متعددی وجود دارد. یکی از مهم ترین نکات موجود در ایجاد هیجان میان زبان آموزان استفاده از کتاب های جذاب است. مجموعه فرست فرندز که در آموزشگاه های بسیار زیادی به عنوان کتاب های اصلی آموزش الفبای زبان شناخته می شود، توانسته است با داشتن محتویات غنی جذابیت های مورد نیاز را برای زبان آموزان تامین کند. در حقیقت این کتاب ها با داشتن موسیقی، تصاویر جذاب، بازی های سرگرم کنند و بسیاری دیگر از موارد مهم توانسته است نظر زبان آموزان را به سوی خود جذب نماید.

مجموعه فرست فرندز برای آموزش الفبای زبان انگلیسی طراحی شده است. در صورتی که زبان آموزان قصد فراگیری زبان انگلیسی به صورت تخصصی تر را داشته باشند، می توانند از کتاب های دیگر مانند فمیلی اند فرندز و یا مجموعه لتس گو استفاده کنند.

وب سایت انکشاف مجموعه نسبتا کاملی از نمونه سوالات زبان انگلیسی را در اختیار دارد. یکی از کامل ترین مجموعه های موجود در این سایت، نمونه سوالات امتحانی فرست فرندز است. این سوالات هم برای زبان آموزان و همچنین آموزشگاه ها و موسسات مختلف از غنای کافی برخوردار است. سوالات موجود در این مجموعه به صورت میان ترم و پایان ترم در نظر گرفته شده است. در طراحی این سوالات سعی شده تا پر کاربرد ترین ترم های آموزشی در نظر گرفته شود.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات فرست فرندز 2 از درس های 6 تا 10 را دانلود نمایید.

برای دانلود سوالات فرست 2 به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *