دانلود نمونه سوالات لتس گو استارتر آزمون فاینال

دانلود نمونه سوالات لتس گو استارتر (Let’s Go Starter) برای آزمون فاینال

لتس گو

مجموعه کتاب های لتس گو در انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این کتاب ها شامل 6 جلد می باشد که از سطوح ابتدایی شروع و در کتاب های آخر این مجموعه سطوح پیش رفته را تدریس می کنند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات لتس گو استارتر برای آزمون فاینال را دریافت نمایید.

انتشارات دانشگاه اکسفورد تاکنون کتاب های بسیار متنوع و فراوانی در زمینه آموزش زبان انگلیسی تالیف کرده است. یکی از قدیمی ترین و پر انتشار ترین کتاب های آموزشی با نام لتس گو شناخته می شود. این کتاب ها مکالمات روزمره و پر کاربرد زبان انگلیسی را در بر دارد و زبان آموزان پس از مطالعه آنها می توانند خود را با پر کاربرد ترین مکالمات موجود در زبان انگلیسی آشنا نمایند.

کتاب های لتس گو از قدیمی ترین مجموعه های آموزشی برای زبان آموزان است. این کتاب ها تاکنون در چندین ویرایش مختلف تولید و در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است. در حقیقت در هر ویرایش، نویسندگان سعی کرده اند تا روند یادگیری را تا حد ممکن ساده تر نمایند.

وب سایت انکشاف در بر دارنده تمامی نمونه سوالات کتاب های لتس گو است. یکی از کامل ترین بخش ها برای دریافت نمونه سوالات، بخش لتس گو است. این بخش حاوی سوالات کاملی از کتاب های این مجموعه آموزشی می باشد. این سوالات به صورت میان ترم و پایان ترم و با توجه به نیاز مجموعه های آموزشی، زبان آموزان و اساتید گرد آوری شده است. در کنار سوالات لتس گو، زبان آموزان می توانند انواع مختلفی از سایر مجموعه های آموزشی از قبیل فمیلی اند فرندز، فرست فرندز و سایر مجموعه های مخصوص کودکان و نوجوانان را دریافت نمایند.

برای دانلود نمونه سوالات لتس گو استارتر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

تصویر

یک دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات لتس گو استارتر آزمون فاینال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *