دانلود جزوه آموزش زبان پشتو به فارسی

دانلود خود آموز زبان پشتو با راهنمای فارسی

pashto

یکی از زبان های معروف و شناخته شده در کشور های شرقی ایران زبان پشتو است. ریشه اصلی این زبان فارسی است و کلمات مشترک فراوانی را با فارسی دارد. در این نوشته می توانید فایل آموزشی زبان پشتو به فارسی را دانلود و استفاده نمایید.

از ویژگی های این کتاب دسته بندی مطالب با موضوعات مختلف است. در هر دسته کلمات و جملات متنوعی به همراه توضیحات و آموزش آنها به زبان فارسی قرار داده شده است. هدف اصلی این جزوه غنی آموزشی، انتقال مفاهیم پایه ای تا سطوح پیشرفته به زبان آموزان و مخاطبین است.

زبان پشتو مخاطبین زیادی در کشور های افغانستان، پاکستان و همچنین بخش هایی از هند دارد. در صورتی که قصد مسافرت به این کشور ها و اقامت در این مکان ها را داشته باشید، پیشنهاد می شود تا اقدام به فراگیری پشتو نمایید. با توجه به مشترکات زیاد فرهنگی و زبانی بین این کشور ها و ایران، زبان آموزان می توانند با سرعت بالاتری اقدام به فراگیری این زبان نمایند.

این جزوه آموزشی با داشتن 175 صفحه آموزشی تمامی مباحث مرتبط با زبان پشتو را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند. شروع این جزوه با آموزش الفبای پشتو است و به مرور مباحث سخت تر و پیچیده تر زبانی نیز در آن مطرح می شود.

جهت دانلود و استفاده از این کتاب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

==================================

دانلود جزوه آموزشی زبان پشتو

===============================

یک دیدگاه در “دانلود جزوه آموزش زبان پشتو به فارسی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *