دانلود سوالات شفاهی اینترو اینترچنج 1 2 3

دانلود آزمون های اسپیکینگ اینترو (Intro) اینترچنج 1 2 3 (Interchange 1 2 3)

interchange

جهت دانلود و استفاده سوالات و آزمون های شفاهی مجموعه اینترچنج می توانید از سوالات موجود در این قسمت استفاده کنید. این سوالات به صورت درس به درس طبقه بندی شده است و سوالات هر درس به صورت جدا دراختیار علاقه مندان قرار داده می شود.

علاوه بر سوالات بخش هایی جهت معرفی و نمره دهی به کیفیت پاسخ دهی زبان آموزان به عنوان راهنما به همراه سوالات تهیه شده است. با دانلود این مجموعه می توانید به صورت دقیق میزان یادگیری و نحوه پاسخگویی زبان آموزان را مورد سنجش قرار دهند.

سوالات هر کتاب به صورت مجزا در فایل هایی جدا تهیه و در قسمت تعیین شده قرار داده شده است. کتاب های اینترچنج از قدیمی ترین عناوین و منابع یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است. جهت دانلود و استفاده از هر یک از این منابع می توانید به لینک های موجود در سایت مراجعه و نمونه های مورد نیاز خود را تهیه و دانلود کنید.

عموما کتاب های اینترچنج در سه و یا چهار ترم تدریس می شوند. از وظایف معلمین تعیین وقت مناسب جهت آموزش مکالمه و همچنین سنجش میزان رشد زبان آموزان در هر ترم است. اساتید با استفاده از راهنمای نمره دهی در سایت می توانند میزان دانش و یادگیری زبان آموزان را تشخیص دهند. زبان آموزان نیز می توانند با استفاده از سوالات موجود در این بخش خود را برای آزمون های شفاهی هر سطح آماده نمایند.

Interchange 3

جهت دانلود سوالات هر سطح از لینک های زیر استفاده کنید.

=============================

دانلود آزمون ها و یا سوالات شفاهی اینترو

============================

دانلود آزمون ها و یا سوالات شفاهی اینترچنج 1

============================

دانلود آزمون ها و یا سوالات شفاهی اینترچنج 2

============================

دانلود آزمون ها و یا سوالات شفاهی اینترچنج 3

============================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *