دانلود سوالات هیپ هیپ هورای 1 درس 1 تا 8 فاینال

دریافت نمونه سوالات هیپ هیپ هورای 1 (Hip Hip Hooray 1) از درس 1 تا 8

هیپ هیپ هورای از سیستم های قدیمی و شناخته شده آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است. در کتاب های موجود در این سیستم آموزشی می توانیم انواع مختلفی از تمرینات و سوالات متنوع در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان را دریافت نماییم. از تمرینات و فعالیت های متنوع موجود در این کتاب ها می توان به وجود بازی، سرگرمی، آهنگ، شعر، تصاویر مخصوص این گروه سنی، کتاب تمرین، کلمات متنوع همراه با تصویر و بسیاری دیگر از تمرینات کاربردی اشاره کرد. در صورتی که زبان آموزان به تمرینات موجود در این سیستم آموزشی به خوبی دقت کنند و معلمین نیز بتوانند موارد آموزشی موجود در کتاب را به صورت کامل به زبان آموزان منتقل نمایند، در نهایت انتظار می رود تا این افراد بتوانند پس از پایان این دوره، به خوبی مکالمات موجود در این کتاب را فراگیرند و مشکلی در زمینه ارتباط با سایر افراد نداشته باشند.

در وبسایت انکشاف، علاوه بر نمونه سوالات مرتبط با سیستم هیپ هیپ هورای، می توانید انواع مختلفی از سوالات رایج کتاب های زبان همانند اینترچنج، تاچ استون، تاپ ناچ، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز و بسیاری دیگر از کتاب های آموزش زبان انگلیسی را دریافت کنید. نکته قابل توجه در این زمینه این است که تمامی این نمونه سوالات توسط اساتید با تجربه طرح شده اند و در نتیجه تمامی این سوالات را می توان به عنوان منبعی مناسب برای سنجش توانایی زبان آموزان مورد استفاده قرار داد. گاهی اوقات پیش می آید که دسته ای از نمونه سوالات موجود را نمی توان از طریق وبسایت دریافت کرد، در چنین حالتی می توانید چنین سوالاتی را از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت دریافت نمایید.

در این پست می توانید نمونه سوالات هیپ هیپ هورای 1 از درس 1 تا 8 را دریافت کنید. برای دانلود این سوالات از لینک های زیر استفاده کنید.

برای دانلود سوالات هیپ هیپ هورای 1 میان ترم، فاینال و درس به درس کلیک کنید.

یک دیدگاه در “دانلود سوالات هیپ هیپ هورای 1 درس 1 تا 8 فاینال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *