دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 4 از کل کتاب

دریافت نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 4 (American English File 4) از تمام قسمت های کتاب

یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان، کتاب های امریکن انگلیش فایل است. این مجموعه کامل آموزشی به صورت کلی از 6 جلد تشکیل شده است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 4 از کل کتاب را دانلود نمایید.

مجموعه های آموزشی بسیار متنوع و فراوانی در زمینه آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان وجود دارند. با این حال، یکی از بهترین و کامل ترین این مجموعه ها، کتاب های امریکن انگلیش فایل است. این کتاب ها با داشتن مطالب و همچنین موضوعات بسیار متنوع و مختلف، توانسته اند بخش های مختلف زبانی از قبیل مکالمه، ریدینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و همچنین رایتینگ زبان آموزان را تا اندازه قابل قبولی افزایش دهد. با این حال لغات موجود در این کتاب می تواند زبان آموزان را برای آزمون های بین المللی زبان از قبیل تافل، اف سی ای، سی ای ای، آیلتس و یا سایر آزمون ها آماده نماید.

در وبسایت انکشاف، در کنار موارد ذکر شده، می توانید سایر نمونه سوالات مرتبط با کتاب های امریکن انگلیش فایل را دریافت نمایید. به طور کلی این سوالات شامل، کتاب استارتر، امریکن 1 تا امریکن انگلیش فایل 5 می شود. با این حال در وبسایت انکشاف، می توانید سایر نمونه سوالات مورد نیاز سایر کتاب های مکالمه زبان انگلیسی از قبیل تاچ استون، تاپ ناچ، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، فور کرنرز، کانکت و بسیاری دیگر از نمونه های موجود در این زمینه را دانلود نمایید. در صورتی که به هر گونه سوال دیگر نیاز داشته باشید، می توانید این نمونه ها را از طریق کانال های ارتباطی ما که در سایت قرار داده شده اند، دریافت نمایید.

همانند سایر نمونه سوالات، در این قسمت هم می توانید نمونه سوالات کتاب امریکن انگلیش فایل 4 از تمام قسمت های کتاب را دانلود نمایید. برای دانلود از لینک های زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 4 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *