دانلود سوال های اینترچنج 1 درس 1 تا 3

اینترچنج 1 (Interchange 1) پس از کتاب های اینترو و دو کتاب بعدی سیستم آموزشی مکالمه زبان انگلیسی اینترچنج، بعنوان سومین کتاب از این مجموعه به حساب می آید. در صورتی که نیاز به نمونه سوالات کویز درس 1 تا 3 اینترچنج داشته باشید، می توانید این موارد را از ادامه این مطلب دانلود نمایید.

مجموعه آموزشی اینترچنج یکی از شناخته شده ترین نمونه های آموزشی در زمینه مکالمه زبان انگلیسی است. جک سی ریچارد که به عنوان یکی از شناخته شده ترین نویسنده های کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آید، وظیفه تولید و انتشار این مجموعه آموزشی را بر عهده دارد. تاکنون ویرایش های متعددی برای این مجموعه منتشر شده است و در هر ویرایش تغییراتی نیز به وجود آمده است که به نوعی باعث بهبود و رفع مجموعه ای از نقایص موجود در کتاب شده است. با این حال هنوز هم مشکلات فراوانی در سیستم مکالمه زبان اینترچنج وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر نویسندگان این کتاب ها را می طلبد.

در وبسایت انکشاف، علاوه بر نمونه سوالات اینترچنج، می توانید مجموعه کاملی از سایر نمونه سوالات کتاب های مکالمه زبان انگلیسی را دریافت نمایید. در حال حاضر وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین مرکز و بانک سوالات مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آید. در صورتی که نیاز به نمونه خاصی داشته باشید، می توانید از طریق سرچ گوگل و یا جعبه سرچ موجود در وبسایت این موارد را به دست آورید. در صورتی که نتوانستید، نمونه های مورد نظر را دانلود نمایید و یا به هر صورتی با دانلود این موارد با مشکلی برخورد کردید، می توانید مشکلات خود را از طریق کانال های ارتباطی موجود در سایت و بویژه تلگرام دریافت کنید.

برای دریافت و دانلود نمونه سوالات اینترچنج 1 درس 1 تا 3 می توانید از لینک های دانلود موجود در پایین این قسمت استفاده کنید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *