دانلود نمونه سوالات تاچ استون 1 درس 5 تا 8

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 1 (Touchstone 1) درس 5 تا 8

کتاب های بسیار زیادی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی وجود دارند که یکی از بهترین این نمونه ها کتاب های تاچ استون Touchstone است. در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب تاچ استون 1 (Touchstone 1) درس 5 تا 8 را دریافت کنید.

کتاب های تاچ استون یکی از بهترین عناوین موجود در زمینه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است. این کتاب ها با بهره گیری از بروزترین روش های آموزش مکالمه زبان انگلیسی، توانسته است جای خود را به خوبی در میان علاقه مندان باز کند. در سری کتاب های تاچ استون توجه ویژه ای به مکالمه و همچنین کلمات پر کاربرد زبان انگلیسی شده است.

محققین دانشگاه کمریج، کتاب های تاچ استون را بر اساس کورپس های زبانی تهیه کرده اند. این محققین با تحقیقاتی که انجام داده اند، توانسته اند تا پر کاربردترین و رایج ترین کلمات زبان انگلیسی را شناسایی و سپس آنها را در کتاب های تاچ استون به کار برده اند.

پیشنهاد ما مطالعه کتاب های تاچ استون به صورت گروهی و بخصوص در کلاس های زبان است.  این کتاب ها به خوبی دست معلم را برای انجام فعالیت های مورد نیاز دانش آموزان  در طول ترم باز گذاشته اند.

نکته دیگری که در این کتاب به خوبی رعایت شده است، معرفی نحوه صحیح تلفظ کلمات و همچنین نزدیک کردن این تلفظ به حالت افراد بومی است.

در این بخش نمونه سوالات فاینال و استاندارد درس 5 تا 8 از کتاب تاچ استون 1 (Touchstone 1) در دسترس علاقه مندان قرار داده شده است.

خرید نمونه سوالات تاچ استون 1 از درس 5 تا 8 همراه با فایل لیسنینگ

========================================

تاچ استون 1 درس  5 تا 8

========================================

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *