دانلود نمونه سوالات رایتینگ آیلتس آکادمیک به همراه پاسخ نمونه

دانلود نمونه سوالات رایتینگ آکادمیک آیلتس Writing به همراه پاسخ نمونه

آیلتس IELTS به عنوان یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی شناخته می شود. این آزمون از چهار بخش تشکیل شده است که در این قسمت می توانید نمونه سوالات رایتینگ Writing آیلتس آکادمیک Academic IELTS به همراه پاسخ نمونه آن را دریافت کنید.

یکی از معروف ترین آزمون های بین المللی با نام آیلتس شناخته می شود. این آزمون به دو صورت جنرال و آکادمیک برگزار می شود. آزمون جنرال برای کسانی مناسب است که قصد مسافرت و یا مهاجرت کاری به سایر کشور ها و بخصوص کشور های اروپایی را دارند. آزمون آکادمیک مخصوص دانشجویان و یا کسانی است که به دنبال ادامه تحصیل در کشور های اروپایی و یا دانشگاههایی هستند که به زبان انگلیسی تدریس می کنند.

آزمون های جنرال و آکادمیک آیلتس در قسمت ریدینگ و رایتینگ متفاوت هستند. عموما در قسمت رایتینگ آزمون آکادمیک آیلتس از دانشجویان خواسته می شود تا ابتدا در مدت 20 دقیقه تصویری را پردازش کنند و در مورد آن در حدود 150 کلمه نتایج خود را بنویسند. در قسمت بعد از آن که در حدود 40 دقیقه طول می کشد از آزمون دهنده ها خواسته می شود تا متنی را در مورد عنوان داده شده بنویسند. دانشجویان باید با رعایت تمامی اصول نگارشی و همچنین سایر موارد مرتبط با نوشتار در زبان انگلیسی این مقاله را در مدت زمان 40 دقیقه به نگارش در آورند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات رایتینگ Writing آزمون آیلتس را دریافت کنید. این سوالات به همراه پاسخی نمونه در اختیار شما قرار می گیرد.

دانلود

پسورد : www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *