دانلود نمونه سوال agree or disagree رایتینگ آیلتس با پیشنهاداتی برای نوشتن بهتر آن

دانلود نمونه سوال agree or disagree رایتینگ آیلتس IELTS Writing با پیشنهاداتی برای نوشتن بهتر آن

رایتینگ آیلتس یکی از چالشی ترین بخش های این آزمون به حساب می آید. در این نوشته می توانید نمونه سوال یکی از انواع رایتینگ های موجود در تسک 2 آیلتس با نام agree or disagree را به همراه پاسخ نمونه و همچنین الگوهایی که می توانید از آن استفاده نمایید، دریافت کنید.

در تسک 2 آیلتس که برای نوشتن آن در حدود 40 دقیقه زمان اختصاص داده شده است. ممکن است انواع مختلفی از سوال ها از قبیل  Agree or Disagree، Advantages or Disadvantages، Problem and Solution، Discuss Both Views و یا Two parts questions مطرح شود. در هر یک از این بخش ها نیاز است تا با شیوه ای متفاوت به سوال های موجود پاسخ داده شود.

یکی از رایج ترین نمونه های موجود در رایتینگ های تسک 2 آزمون آیلتس، Agree or Disagree است.  در صورتی که به آزمون های آیلتس دقت بیشتری کنید، متوجه خواهید شد که این نوع سوال ها بخش اعظمی از نمونه سوالات موجود را در بر می گیرد.

بیشتر افراد برای کسب نمره بالاتری در آزمون آیتلس سعی می کنند تا از الگوهای موجود استفاده کنند. در حقیقت استفاده از الگوهای پیشنهادی می تواند به عنوان یکی از ساده ترین روش ها برای کسب نمره بالاتر به حساب می آید. در این نوشته سعی شده است تا یکی از الگو های موجود برای نوشتن این نوع متن در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

در این بخش می توانید نمونه سوال رایتینگ تسک 2 آیلتس مرتبط با Agree or Disagree به همراه نمونه آن را دریافت کنید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *