دانلود نمونه ای از Task 2 رایتینگ آکادمیک آیلتس به همراه توضیحات مصحح

دانلود نمونه ای از Task 2 رایتینگ Writing آکادمیک آیلتس IELTS به همراه توضیحات مصحح

تسک 2 آزمون بین المللی آیلتس IELTS یکی از چالشی ترین بخش های این آزمون برای دانشجویان به حساب می آید. در این بخش می توانید نمونه ای از رایتینگ نوشته شده و همچنین توضیحات مصحح در مورد آن را دانلود نمایید.

آزمون آیلتس به دو صورت آکادمیک و جنرال برگزار می شود. یکی از تفاوت های عمده و اصلی در این زمینه، تفاوت در بخش رایتینگ این دو آزمون است. در آزمون آکادمیک آیلتس  و در تسک 2 از دانشجویان خواسته می شود تا مقاله ای را  در مدت زمان 40 دقیقه با شرایط گفته شده بنویسند. متاسفانه مقاله نویسی یکی از مهارت هایی است که به هیچ عنوان در آموزشگاه ها، مدارس و یا حتی دانشگاه ها به صورت عملی تدریس نمی شود. به همین علت می تواند به عنوان یکی از چالشی ترین مباحث برای کاندید ها به حساب آید.

در صورتی که نمرات آیلتس کسب شده توسط دانشجویان را  مشاهده کنیم، متوجه خواهیم شد که کمترین نمره بدست امده مرتبط با تسک رایتینگ هست. رایتینگ آیلتس در بخش آکادمیک از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول آن از متقاضیان می خواهد تا متنی 150 کلمه ای در مورد پروسه نشان داده شده، گراف، تصویر، نقشه و یا سایر موارد دیگر بنویسند. و در بخش دوم از دانشجویان خواسته می شود تا مقاله ای را با حداقل 250 کلمه و در مدت 40 دقیقه در زمینه یکی از موضوعات روز با رعایت تمامی نکات استاندارد بنویسند.

در این بخش می توانید نمونه رایتینگ Writing نوشته شده در تسک 2 و نظر مصحح را در مورد آن دریافت کنید. برای دانلود این مقاله از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *