دانلود 169 نمونه رایتینگ تسک 2 آیلتس

دانلود 169 نمونه رایتینگ Writing تسک 2 (Task 2) آیلتس

رایتینگ آیلتس IELTS یکی از دشوار ترین بخش های این آزمون برای کاربران فارسی زبان به حساب می آید. در این قسمت می توانید 169 نمونه سوال رایتینگ تسک 2 به همراه متن های نوشته شده را دریافت نمایید.

اگر نام آیلتس را شنیده باشید و یا قصد شرکت در آزمون اصلی آن را داشته باشید، مطمئنا با چهارچوب کلی آن آشنا هستید. و به خوبی می دانید که یکی از سخت ترین قسمت های این آزمون بخش رایتینگ آن است.

در تسک 2 رایتینگ جنرال و آکادمیک آیلتس از داوطلبین خواسته می شود تا متنی به صورت حداقل 250 کلمه در مورد موضوع مورد نظر را بنویسند. با توجه به موضوعات و همچنین ساختار های متفاوتی که در این آزمون وجود دارد، بخش رایتینگ آن می تواند برای کاربران اندکی دشوار و چالشی باشد.

یکی از بهترین روش ها برای کسب نمره مورد نظر در بخش رایتینگ خواندن زیاد و همچنین آشنا کردن خود با نمونه های موجود در زبان انگلیسی است.

متاسفانه ساختار های نمونه های موجود شباهت بسیار کمی با نمونه های خواسته شده با آیلتس دارد. و یافتن نمونه های رایتینگ با نمره خوب برای آزمون دهندگان می تواند اندکی دشوار باشد.

به همین دلیل در این قسمت سعی کرده ایم تا تعداد قابل توجه ای رایتینگ معتبر که در قالب آیلتس نوشته شده اند را در دسترس علاقه مندان قرار دهیم.

به همین منظور می توانید در این پست در حدود 169 رایتینگ را به همراه سوالات آنها و در موضوعات متنوع به صورت رایگان دریافت نمایید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *