ساختار هایی پر کاربرد برای نوشتن نامه در رایتینگ تسک 1 آیلتس

ساختار هایی پر کاربرد برای نوشتن نامه در رایتینگ Writing تسک 1 (Task 1) آیلتس

آیلتس IELTS بعنوان یکی از آزمون های شناخته شده برای مهاجرت تحصیلی و همچنین کاری به کشور های دیگر شناخته می شود. در این قسمت می توانید با ساختار های پرکاربرد برای نوشتن نامه در قسمت رایتینگ تسک 1 آیلتس آشنا شوید.

در صورتی که قصد مهاجرت بعنوان نیروی کاری و یا ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان را داشته باشید، نیاز است تا در آزمون های مورد نظر برای تعیین میزان دانش زبانی خود شرکت کنید. و سپس نمره کسب شده را برای دانشگاه های مورد نظر خود ارسال نمایید.

یکی از این روش های استاندارد برای تعیین سطح زبان خود، شرکت در آزمون های بین المللی همانند آیلتس و یا تافل است. خوشبختانه این آزمون ها بدون محدودیت و مشکلی در شهرهای متعددی از ایران به دو صورت آکادمیک و همچنین جنرال برگزار می شود.

عموما کسانی که قصد مهاجرت به صورت کاری به سایر کشور ها را دارند، در آزمون جنرال آیلتس شرکت می کنند. این آزمون در قسمت ریدینگ و رایتینگ با نمونه آکادمیک آن متفاوت است.

در قسمت رایتینگ آزمون جنرال آیلتس، نیاز است تا آزمون دهندگان دو تسک و یا بخش را انجام دهند. در بخش اول آن نیاز است تا داوطلبان نامه ای را با شرایط خواسته شده بنویسند و تقاضایی را از فردی فرضی درخواست نمایند.

در این نوشته می توانید با الگوهای موجود در انواع مختلف این نامه ها آشنا شوید و در صورتی که بتوانید از آنها به درستی در نامه های خود استفاده نمایید. به طور یقین تاثیر بسیار چشمگیری در نمرات کسب شده از جانب داوطلبین خواهد داشت.

دانلود

 

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *