نحوه نمره دهی در تسک 1 و 2 رایتینگ آیلتس

نحوه نمره دهی در تسک 1 و 2 رایتینگ آیلتس IELTS Writing 

مطمئنا قبل از شرکت در هر گونه مهارتی بهتر است تا اطلاعاتی در مورد آن کار بدست آورید. یکی از بهترین روش ها برای کسب نمره بهتر در آزمون آیلتس شناخت چگونگی نمره دهی در آن است. در این قسمت می توانید روش های نمره دهی در بخش رایتینگ و تسک 1 و 2 آزمون آیلتس را بدست آورید.

در کل آزمون آیلتس برای کسانی تهیه شده است که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در کشور های اروپایی و یا آمریکایی را داشته باشند. این آزمون ها طوری طراحی شده است که به خوبی می تواند مهارت های زبانی دانشجویان و سایر شرکت کنندگان را مورد سنجش قرار دهد.

با این حال برای کسب نمره بهتر، نیاز است تا شرکت کنندگان به نوعی با ساختار ها و شیوه های نمره دهی در این آزمون نیز آشنا باشند. به طور کل در بخش رایتینگ نیاز است تا داوطلبین دو متن را با موضوعات خواسته شده بنویسند. در بخش آکادمیک، عموما از امتحان دهندگان خواسته می شود تا در بخش اولی گزارشی از گراف ها و یا اطلاعات داده شده تهیه نمایند و به صورت کتبی یادداشت کنند. در بخش دوم این آزمون، از آزمون دهندگان خواسته می شود تا مقاله ای در مورد موضوعات خواسته شده در حد 250 کلمه بنویسند و تمامی نکات گرامری را در آن رعایت کنند.

با این حال به صورت کل، در هر آزمون آیلتس، معیار های خاصی مورد سنجش قرار می گیرند. و با توجه به کاربرد و عدم کاربرد آنها، نمره مورد نیز نیز به کاربران اختصاص داده می شود.

در این قسمت می توانید معیار هایی که هر یک از مصصحین برای نمره دهی مورد بررسی قرار می دهند را مشاهده نمایید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *