نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 5 تا 8

کتاب تاچ استون 3 (Touchstone 3) بعنوان سومین کتاب از مجموعه چهار جلدی از این مجموعه شناخته می شود. در این قسمت می توانید نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 5 تا 8 را دانلود نمایید.

به طور یقیین می توان ادعا کرد که یکی از بهترین نمونه های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی کتاب های تاچ استون است. این کتاب ها با دارا بودن نکاتی بسیار مهم در زمینه مکالمه غیر رسمی زبان انگلیسی، به خوبی توانسته است تا جای خود را به عنوان سیستمی مناسب و قابل قبول در میان اساتید و زبان آموزان باز نماید.

در هر یک از کتاب های تاچ استون در حدود 12 درس وجود دارد. آموزشگاه های زبان انگلیسی با توجه به توانایی زبان آموزان، هر یک از این کتاب ها را به طور معمول در سه ترم آموزش می دهند. در صورتی که دانشجویان قصد شرکت در آزمون های بین المللی را داشته باشند، در کنار این کتاب ها از عناوین دیگری برای تقویت قدرت خواندن و همچنین قدرت شنیدن و همچنین نوشتن استفاده می شود.

از نکات مثبتی که در زمینه کتاب های تاچ استون وجود دارد، گرد آوری آنها با توجه به تکرار واژه ها است. در این کتاب ها سعی شده است تا با استفاده از کورپس های زبانی، پر تکرار ترین کلمات به کار رفته در زبان انگلیسی شناسایی شوند و با استفاده از آنها تمرینات و کتاب های تاچ استون تالیف شده اند.

هر چند گروهی از مدرسین بر این باور هستند که کتاب های تاچ استون دچار ضعف های فراوانی نیز است. از این موارد می توان به عدم وجود کلمات و همچین گرامر های متعدد اشاره کرد. این کتاب ها از لحاظ لغات و همچنین گرامر های پر کاربرد دچار ضعف هایی است. به همین دلیل در صورتی که به دنبال یادگیری زبان برای شرکت در آزمون های بین المللی هستید، سایر کتاب های انگلیسی به شما  پیشنهاد می شود.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 5 تا 8 را دریافت نمایید. (دو سری سوال) همراه با فایل لیسنینگ و پاسخنامه

تصویر

یک دیدگاه در “نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 5 تا 8”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *