نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 9 تا 12

تاچ استون 3 (Touchstone 3) سومین عنوان از مجموعه چهار جلدی این سیستم آموزشی است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 9 تا 12 را دریافت نمایید.

برای هر کاری تعیین هدف از مهمترین موارد به حساب می آید. و یادگیری زبان انگلیسی نیز از این قاعده خارج نیست. درصورتی که شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید، در ابتدا بهتر است تا نیاز های خود را به خوبی شناسایی کنید و پس از آن در این مسیر گام بگذارید.

گروهی از افراد صرفا به دنبال یادگیری مکالمه زبان انگلیسی هستند. به عقیده بسیاری از افراد، مجموعه تاچ استون می تواند به عنوان یکی از بهترین منابع آموزشی برای این افراد به حساب آید. گروهی دیگر قصد دریافت مدارک بین المللی همانند تافل و یا آیلتس را دارند. به عقیده بسیاری از اساتید و کارشناسان، مجموعه تاچ استون مناسب این افراد نیست. به همین دلیل یکی از پیشنهاد های اساتید زبانی در این زمینه کتاب های امریکن انگلیش فایل و سایر کتاب های منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد است.

به همین دلیل و با توجه به دارا بودن مکالمات روزمره و همچنین آموزش زبان غیر رسمی، مجموعه کتاب های تاچ استون از بهترین نمونه ها برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آیند.

مجموعه تاچ استون Touchstone از چهار کتاب تشکیل شده است. این کتاب ها بر اساس کورپس های زبانی توسط انتشارات دانشگاه کمبریج نوشته و تالیف شده اند. در صورتی که شما هم جز آن دسته از زبان آموزانی هستید که صرفا قصد ایجاد ارتباط و یادگیری زبان انگلیسی به صورت مکالمه را دارید، می توانید با راهنمایی اساتید با تجربه شروع به یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از سیستم تاچ استون کنید.

در این بخش می توانید نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 9 تا 12 را دانلود کنید.

تصویر

یک دیدگاه در “نمونه سوالات تاچ استون 3 درس 9 تا 12”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *