پاسخ 17 مصحح آزمون آیلتس به پرسش های داوطلبان در مورد کسب نمره بهتر

پاسخ 17 مصحح آزمون آیلتس به پرسش های داوطلبان در مورد کسب نمره بهتر

اخیرا یکی از وبسایت های انگلیسی زبان، اطلاعات جالبی در مورد روش های کسب نمره بالاتر و همچنین اشتباهات رایج در میان داوطلبان آیلتس IELTS در اختیار علاقه مندان قرار داد که می توانید در این پست پاسخ های مرتبط به آنها را دریافت کنید.

آزمون آیلتس یکی از چالشی ترین مراحل برای کسانی است که قصد مسافرت و یا مهاجرت به کشور های دیگر و بخصوص کشور های اروپایی را دارند. این آزمون متشکل از 4 قسمت است که داوطلبان می توانند با مدیریت زمان مناسب اهداف مورد نظر خود را دنبال نمایند.

به هر حال، در صورتی که شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، یکی از بهترین کارها برای کسب نمره بالاتر فراگیری از تجربیات سایر افراد است.

علاوه بر این، افراد زیادی به دنبال کسب اطلاعات در زمینه موارد مورد انتظار مصححین آیلتس هستند. مصححین آزمون آیلتس معیارهای مشخصی را برای کسب نمره کامل برای هر یک از مهارت ها در نظر می گیرند.

علاوه بر موارد ذکر شده، در گروهی از مهارت ها دانشجویان باید از تجربیاتی که در خارج از آزمون نیز وجود دارد، استفاده کنند. چنین تجربیاتی فقط از طریق گفتگو با افرادی بدست می آیند که قبلا چنین روندی را پشت سر گذاشته باشند و یا با مصححین آزمون آیلتس گفتگو کرده باشند.

اخیرا یکی از وبسایت های معروف انگلیسی زبان در زمینه آیلتس، گفتگویی با 17 تن از مصحیین آیلتس برگزار کرد و از هر یک از آنها سوالی را پرسش نمود. در این بخش می توانید پاسخ این افراد را به این سوالات دریافت کنید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *