معرفی 101 اشتباه رایج در میان داوطلبین آیلتس

معرفی 101 اشتباه رایج در میان داوطلبین آیلتس IELTS

آزمون آیلتس IELTS یکی از امتحانات چالشی برای داوطلبین مسافرت به خارج از کشور است. در این قسمت می توانید با 101 اشتباه رایجی که اکثر مواقع آزمون دهندگان با آن مواجه می شوند، آشنا شوید.

در صورتی که شما هم قصد مسافرت و یا مهاجرت به صورت کاری و یا تحصیلی به سایر کشور ها را داشته باشید، به طور یقین با آزمون آیلتس آشنا هستید. کسب نمره مورد نیاز تبدیل به نوعی کابوس تقریبا برای همه داوطلبین شده است.

با این حال روش ها و راه کار های متنوعی برای کسب حداقل نمره وجود دارد. یکی از چنین روش هایی تلاش در پرهیز برای به کار گیری چنین اشتباهاتی است.

اکثر کتاب های آیلتس به دانشجویان و علاقه مندان کمک می کنند تا با استفاده از مهارت های معرفی شده، نمره مورد نیاز خود را کسب نمایند. با این حال، برای دستیابی به نمره های بالاتر نیاز است تا داوطلبان دسته ای دیگر از روش های موجود را نیز به کار گیرند.

در فایل هایی که برای دانلود به همراه این نوشته معرفی شده اند، داوطلبین امتحان آیلتس می توانند با انواع مختلفی از اشتباهات رایج موجود در چنین امتحانی آشنا شوند. هر چند ممکن است، این فایل برای سایر زبان آموزان نیز مفید واقع شود.

در این قسمت می توانید فایل پی دی اف مربوط به 101 اشتباه رایج در میان داوطلبین آیلتس را دریافت نمایید.

دانلود

 

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *