نمونه سوالات پسیجز 1 ( 1 Passages ) درس 5 تا 8

نمونه سوالات پسیجز 1 (Passages 1) درس 5 تا 8

کتاب های پسیجز Passages در سطح پیشرفته و یا ادونس در آموزشگاه های مختلف تدریس می شوند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات پسیجز 1 درس 5 تا 8 را دانلود کنید.

جک سی ریچارد که مولف کتاب های موفق اینترچینج است، برای سطوح پیشرفته آموزش زبان، کتاب های پسیجز را نیز تالیف کرده است. کتاب های پسیجز در دو جلد و با نام پسیجز 1 و همچنین پسیجز 2 تهیه شده اند. در اکثر آموزشگاه های سطح کشور، برای هر یک از این کتاب ها 3 ترم در نظر گرفته اند. از ویژگی های جالب توجه در این عناوین، توجه ویژه به تمامی مهارت های زبان است. عموما و بر طبق روال کتاب های اینترچینج، در ابتدای هر درس به معرفی لغات جدید و همچنین مکالمه ای مرتبط اختصاص داده شده است. در طول هر درس، گرامر های متنوع و پر کاربردی برای دانشجویان گرد آوری شده است. و در انتهای هر درس نیز با توجه به محتویات و مطالب موجود در طول آن درس، ریدینگ و یا متنی برای درک مطلب و خواندن نیز قرار داده اند.

با این حال گروه زیادی از اساتید و دانشجویان نقد های فراوانی را نیز به کتاب های پسیجز وارد می کنند که از آن میان می توان به کاربردی نبودن گروهی از گرامر های موجود درس های مختلف و همچنین کلمات دشوار موجود در آن اشاره می کند.

در این قسمت نمونه سوالات استاندارد و درس به درس از کتاب پسیجز 1 (Passages 1) از درس 5 تا 8 گرد آوری شده است. امید واریم که این سوالات مورد پسند مخاطبین سایت انکشاف قرار گیرد.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *