نمونه سوالات پسیجز 1 درس 1 تا 4

نمونه سوالات پسیجز 1 (Passages 1) درس 1 تا 4

Passages 1

کتاب های پسیجز Passages یکی از محبوب ترین عناوین برای آموزش سطوح بالا و بخصوص ادونس Advanced در آموزشگاه های زبان انگلیسی است. در این بخش می توانید نمونه سوالات پسیجز 1 (Passages 1) و درس 1 تا 4 را دریافت کنید.

کتاب های پسیجز از عناوین قدیمی و شناخته شده برای آموزش زبان انگلیسی به حساب می آید. این کتاب ها همانند کتاب های اینترچینج توسط جک سی ریچارد نوشته شده اند. تاکنون ویرایش های متنوعی برای این کتاب ها تولید شده است. و در این زمینه سعی شده است تا این کتاب ها هماهنگ با سری اینترچینج پیش بروند.

این کتاب ها عموما پس از سطوح اینترچینج تدریس می شوند. با این وجود بعضی دیگر از آموزشگاه ها با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سعی می کنند تا با در نظر داشتن هدف های تعیین شده خود آنها را مورد استفاده قرار دهند.

در مجموعه پسیجز دو کتاب وجود دارد که عموما هر یک از این کتاب ها در سه ترم تدریس می شوند. البته گاهی اوقات دیده شده است که این مجموعه به صورت فشرده تر و با جلسات بیشتر تدریس می شوند و هر کتاب در دو ترم به پایان می رسند.

در این بخش سعی شده است تا نمونه سوالات استاندارد کتاب اول پسیجز و درس 1 تا 4 در دسترس قرار گیرند. به همین دلیل می توانید این نمونه سوالات را دانلود نمایید.

برای دانلود سوالات پسجز 1 کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *