دانلود نمونه سوالات پسجز 1 درس به درس

نمونه سوالات درس به درس پسجز 1 (Passages 1)

Passages 1

پسجز 1 از کتاب های سطح پیشرفته آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان است. زبان آموزان پس از یادگیری بعضی از کتاب های پایه ای مانند فمیلی فرندز و یا لتس گو و همچنین به دنبال آن مطالعه بعضی از کتب سطح متوسط زبان انگلیسی مانند تاچ استون، اینترچنج و یا تاپ ناچ سراغ سطوح پیشرفته تر زبان انگلیسی همانند پسجز خواهند رفت. در این مجموعه دو جلدی زبان آموزان با مطالب عموما پیشرفته تر موجود در زبان انگلیسی آشنا خواهند شد و مطالبی را که در گذشته نیز فرا گرفته اند را نیز مرور خواهند کرد. در این نوشته نمونه سوالات پسجز 1 به صورت درس به درس قرار داده شده است.

مجموعه پسجز متشکل از 2 کتاب است. هر یک از این کتاب ها با توجه به نیاز و همچنین تصمیم موسسات مختلف در ترم های مختلف برگزار می شود. با توجه به این نیاز و همچنین ترم بندی های مختلف، نمونه سوالات درس به درس در این نوشته قرار گرفته است. هر درس از این مجموعه متشکل از فایل لیسنینگ، فایل پاسخنامه، فایل متنی لیسنیگ و همچنین فایل سوالات است. سوالات به صورت کاملا استاندارد و همچنین با در نظر گرفتن تمامی بخش های زبانی موجود در هر درس تولید شده است.

وب سایت انکشاف از مراکز عمده توزیع و تهیه نمونه سوالات زبان انگلیسی برای کتاب های مختلف آموزشی است. بعضی از سوالات برای تامین نیازهای ترمیک و برخی دیگر برای درس های مختلف تهیه شده است. در بخش جاری نمونه سوالات موجود به صورت درس به درس و برای کتاب پسجز 1 تهیه شده است. در صورت نیاز به سایر نمونه سوالات می توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت آنها را تهیه نمایید.

در این بخش نمونه سوالات پسجز 1 برای استفاده زبان آموزان و موسسات مختلف تهیه شده است.

جهت دانلود سوالات درس به درس پسجز 1 کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *