دانلود پاسخنامه و یا جواب ورک بوک پسجز 1 (Passages 1)

دانلود جواب کتاب کار (Workbook) پسجز 1 (Passages 1)

Passages 1

در نوشته جاری پاسخنامه و یا جواب کار کتاب پسجز 1 برای دانلود و استفاده زبان آموزان و اساتید زبان انگلیسی قرار گرفته است. این کتاب با کیفیت بالا تمامی دروس موجود در این کتاب را در بر دارد. جهت دانلود بر روی لینک موجود در انتهای مطلب جاری کلیک کنید.

یکی از مجموعه ها و یا کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای سطوح متوسط به بالاتر، مجموعه دو جلدی پسجز است. این مجموعه به صورت کلی در دو جلد مطالب و مباحث متنوعی را در اختیار علاقه مندان و زبان آموزان قرار می دهد.

یکی از مهم ترین کتاب های آموزشی که نیاز است در کنار کتاب دانش آموز کار شود، کتاب ورک بوک است. زبان آموزان می توانند نتیجه فعالیت کلاسی و مباحثی که در کلاس آن را فرا گرفته اند را در کتاب کار وارد سازند. به همین ترتیب وبسایت انکشاف پاسخنامه تمامی تمرین های موجود در کتاب کار را در این سایت قرار داده است. جهت دانلود و استفاده از این تمرینات می توانید از لینک موجود در این صفحه استفاده کنید.

کتاب های پسجز عموما پس از سیستم اینترچنج تدریس و مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، بسیاری از آموزشگاه ها ی زبان از این کتاب ها پس از سایر مجموعه ها و کتاب های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این قسمت می توانید پاسخنامه کتاب کار پسجز 1 را از سایت انکشاف دانلود کنید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *