دانلود جزوه آموزش گرامر تاچ استون 4

جزوه آموزشی تمامی نکات گرامری (Grammar) تاچ استون 4 (Touchstone 4)

تاچ استون 4

علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح متوسط تا پیشرفته می توانند از جزوه آموزشی تاچ استون 4 که توسط سایت انکشاف تهیه شده است استفاده نمایند. این جزوه به تفضیل و با جزییات فراوان تمامی نکات گرامری موجود در کتاب تاچ استون 4 (Touchstone 4) را پوشش داده است.

یکی از مهمترین و در عین حال سخت ترین قسمت های آموزشی زبان انگلیسی، قسمت گرامر آن است. با توجه به درخواست فراوان زبان آموزان و مخاطبین سایت انکشاف، جزوه آموزشی فارسی گرامر تاچ استون 4 تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. از نکات مهم موجود در این جزوه دقت به جزییات و آموزش گرامر های پیچیده زبان انگلیسی به ساده ترین روش است.

سایر آموزش های مرتبط با مجموعه تاچ استون نیز در سایت قرار گرفته است. علاقه مندان می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به دانلود و تهیه آموزش های مورد نیاز خود نمایند. جزوه آموزشی گرامر تاچ استون 4 در بر گیرنده بیش از 150 صفحه آموزشی گرامر زبان انگلیسی مرتبط با سیستم تاچ استون هست. زبان آموزان می توانند با توجه به نیاز خود از این جزوه به عنوان مرجع و یا فراگیری گرامر های تاچ استون 4 استفاده کنند.

در صورت نیاز به سایر کتاب ها، جزوه ها و یا منابع آموزشی می توانید از لینک های موجود در سایت استفاده نمایید و یا با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت منابع مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

===========================

دانلود جزوه آموزش گرامر کتاب تاچ استون 4

=============================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *