دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 درس 9 و 10 میان ترم

نمونه سوالات تاچ استون 4 (Touchstone 4) برای درس های 9 و 10

مجموعه تاچ استون که شامل 4 کتاب است برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان تهیه شده است. این کتاب متشکل از تمرینات و گرامر هایی است که می تواند زبان آموزان را برای مکالمه زبان انگلیسی به صورت سریع حاضر و آماده نماید. در این قسمت سوالات تاچ استون 4 برای امتحان میان ترم از درس های 9 و 10 قرار داده شده است.

گرامر و لغات تاچ استون از میان میلیون ها جمله و کلمه پر کاربرد استخراج شده اند. این کتاب ها با بر اساس تجربه و همچنین دانش متخصصین دانشگاه کمبریج تولید و در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است. روش طبقه بندی دروس موجود در این کتاب ها به شیوه ای است که زبان آموزان می توانند حداکثر دانش را در کمترین زمان ممکن به دست آورند.

سیستم تاچ استون به صورت مشابه و هم راستا با سایر کتاب های منتشر شده از سوی دانشگاه کمبریج تولید شده است. پس از پایان چهار کتاب اصلی از سیستم تاچ استون، زبان آموزان می توانند از ادامه این مجموعه که با نام ویو پینت شناخته می شوند، استفاده کنند. در حقیقت این کتاب ها همانند فور کورنرز و همچنین مجموعه اینترچنج از چند مکمل نیز ساخته شده اند که زبان آموزان در صورت تمایل می توانند از این مجموعه های آموزشی برای سطوح تکمیلی زبان انگلیسی استفاده کنند.

نمونه سوالات موجود در وبسایت انکشاف با استفاده از تجربه زیاد معلمین زبان انگلیسی طرح و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این سوالات برای ترم ها و سطوح مختلف طرح شده اند و تمامی اصول حرفه ای نیز در آنها به کار گرفته شده است.

نمونه سوالات استاندارد به ندرت در سطح وب پیدا می شود. با این حال می توانید از این قسمت سوالات کتاب های تاچ استون 4 برای درس های 9 و 10 را دانلود نمایید.

========================================

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 1 و 2

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 1 تا 4

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 5 و 6

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 5 تا 8 

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 9 و 10 

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 9 تا 12 

========================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *