دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 درس 1 و 2 میان ترم

دریافت نمونه سوالات امتحانی تاچ استون 4 (Touchstone 4) برای درس های 1 و 2

انتخاب های بسیاری متنوعی برای فراگیری زبان انگلیسی در بزرگسالان وجود دارد. هر یک از این مجموعه های آموزشی با هدف خاصی تهیه و در دسترس زبان آموزان و همچنین مجموعه های آموزشی قرار گرفته است. از این میان کتاب های تاچ استون Touchstone با هدف آموزش مکالمه زبان انگلیسی تهیه و منتشر شده اند.

کتاب های تاچ استون در چهار جلد مختلف در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این کتاب ها به شیوه ای کاملا مکالمه محور طراحی شده اند. این کتاب ها از سوی انتشارات دانشگاه کمبریج یکی از شناخته شده ترین انتشارات جهان در زمینه تولید مواد آموزشی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. در هر یک از این کتاب های آموزشی 12 درس مختلف وجود دارند. زبان آموزان با توجه به دستور العمل آموزشگاه ها معمولا این کتاب های آموزشی را در سه ترم مطالعه می کنند.

تمامی سوالات مرتبط با این کتاب ها را می توانید از وبسایت انکشاف دانلود و دریافت کنید. سوالات موجود در سایت انکشاف به صورت میان ترم، پایان ترم، کویز و همچنین تعیین سطح وجود دارند. سعی شده است تا این نمونه سوال های امتحانی با استفاده از شیوه ای مشخص و قابل دست یابی در اختیار زبان آموزان و موسسات آموزشی قرار گیرند. ولی گاهی اوقات به هر دلیلی نمی توان این نمونه ها را دانلود و یا جستجو کرد، برای دریافت این موارد می توانید از طریق بخش پشتیبانی سایت اقدام نمایید.

علاوه بر نمونه سوالات مرتبط با کتاب های تاچ استون، در این سایت می توانید سوالات مربوط با سایر کتاب ها از جمله فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، تاپ ناچ، امریکن انگلیش فایل، انگلیش ریزالت، اسپیک نو، اینترچنج و سایر عناوین را دانلود و استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امتحانی کتاب تاچ استون 4 از درس های 1 و 2 بر روی لینک زیر کلیک کنید. به همراه پاسخنامه و فایل لیسنینگ.

========================================

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 1 و 2

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 1 تا 4

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 5 و 6

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 5 تا 8 

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 9 و 10 

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 9 تا 12 

========================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *