دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 درس 9 تا 12

دریافت نمونه سوالات فینال تاچ استون 4 (Touchstone 4) از درس های 9 تا 12

از میان کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی، مجموعه تاچ استون حرف های زیادی برای گفتن دارد. به صورت کلی کتاب های تاچ استون در 12 ترم تدریس می شوند و این مجموعه آموزشی مخصوص بزرگسالان و توسط انتشارات کمبریج تهیه شده اند. این انتشارات سابقه طولانی در تهیه مواد آموزشی و بخصوص در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی دارد که کتاب های تاچ استون از بهترین نمونه های تولیدی توسط این انتشارات است.

هر یک از کتاب های تاچ استون به صورت معمول در سه ترم آموزش داده می شود. هدف اصلی این مجموعه آموزشی انتقال مفاهیم مورد نیاز زبان آموزان در مکالمه زبان انگلیسی است. در صورتی که صرفا قصد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را داشته باشید، این کتاب ها می توانند از بهترین منابع فراگیری به حساب آیند. اما چنانچه هدف شما از فراگیری زبان انگلیسی شرکت در آزمون های بین المللی باشد، اوضاع تا حدودی متفاوت است و باید منابع دیگری را در کنار این کتاب ها مطالعه نمایید.

همانطوری که گفته شد، با توجه به محدودیت های موجود در این کتاب نمی توان به تنهایی از آن برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی استفاده کرد. بلکه در کنار آن نیاز است تا از سایر منابع نیز به کار برد. به عنوان مثال نیاز است تا از مجموعه های آموزش لغت، تقویت ریدینگ و به ویژه تقویت رایتینگ نیز استفاده نمود و به تنهایی اتکا به این مواد آموزشی کافی نیست.

وبسایت انکشاف در کنار تولید نمونه سوالات برای کتاب های مختلف، اقدام به تهیه مجموعه های آموزشی برای شرکت در آزمون های بین المللی از قبیل آیلتس، تافل، اف سی ای، سی ای ای و سایر آزمون های بین المللی کرده است. برای دانلود این سوالات به بخش های دیگر سایت مراجعه کنید.

در این بخش می توانید نمونه سوالات ترم سوم از کتاب چهارم این مجموعه را دانلود نمایید. این سوالات برای درس های 9 تا 12 از این کتاب تهیه شده است.

========================================

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 1 و 2

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 1 تا 4

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 5 و 6

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 5 تا 8 

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 9 و 10 

دانلود نمونه سوالات تاچ استون 4 از درس 9 تا 12 

========================================

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *