دانلود نمونه سوالات تاچ استون 2 از درس 9 تا 12

سوالات تاچ استون 2 (Touchstone 2) از درس های 9 تا 12

تاچ استون سیستم آموزشی شناخته شده و پر کاربرد برای فراگیری مکالمه زبان انگلیسی در سنین بزرگسالان است. این سیستم آموزشی از چهار کتاب تشکیل می شود و هدف آن ارتقای سطح دانش و به ویژه مکالمه زبان آموزان تا سطح متوسط است. در این قسمت سوالات درس های 9 تا 12 از کتاب دوم این مجموعه آموزشی قرار گرفته است.

زبان آموزان پس از پایان مطالعه کتاب های مقدماتی در سطح کودکان و نوجوانان از سیستم های پیش رفته تر استفاده می نمایند. قبل از شروع این سیستم، زبان آموزان عموما کتاب های دیگری از قبیل فمیلی فرندز، لتس گو و یا سایر عناوین مشابه را مطالعه می کنند. هر یک از کتاب های موجود در سیستم آموزشی تاچ استون در سه ترم تدریس می شوند. این ترم ها با توجه به تعداد زبان آموزان در حدود 20 جلسه را در بر می گیرند. ولی گاهی اوقات نیز با توجه به تعداد کمتر این افراد، تعداد جلسات نیز کاهش پیدا می کنند.

تمرکز عمده سیستم تاچ استون بر روی مکالمه است. با توجه به نیاز های زبان آموزان، انشتارات دانشگاه کمبریج مهم ترین و همچنین پر کاربرد ترین کلمات را انتخاب نموده و آنها را در این کتاب جای داده است. این کتاب ها بر اساس کورپس های متعدد و بزرگ زبانی انتخاب شده اند. محققین پس از بررسی و همچنین پژوهش های متعدد، پر کاربرد ترین کلمات و همچنین اصطلاحات را انتخاب و آنها را در این سیستم آموزشی جای داده اند.

وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین مرکز توزیع نمونه سوالات زبان در میان سایت های آموزش زبان انگلیسی شناخته می شود. این وبسایت خدمات خود را برای تامین نیاز های زبان اموزان، اساتید و همچنین آموزشگاه های مختلف آغاز کرده است. سوالات به صورت روزانه بازبینی و همچنین اضافه می شوند. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید از طریق بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

در این پست می توانید سوالات تاچ استون 2 برای درس های 9 تا 12 را دانلود نمایید.

این سوالات به همراه فایل صوتی و همچنین پاسخنامه قرار داده شده است.

تصویر

یک دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات تاچ استون 2 از درس 9 تا 12”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *