نمونه سوالات Touchstone 2 درس 3 و 4

تاچ استون 2 (Touchstone 2) دومین کتاب از مجموعه آموزشی مکالمه زبان انگلیسی با همین نام است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات تاچ استون 2 درس 3 و 4 را دانلود نمایید.

نمونه سوالات متنوع و مختلفی از کتاب های تاچ استون در وبسایت انکشاف وجود دارند. با این حال سعی می شود تا به صورت مداوم، نمونه های جدید و متنوع دیگری نیز به این مجموعه اضافه شوند تا علاقه مندان و زبان آموزان بتوانند به صورت مستمری از موارد جدید موجود در این وبسایت بهره مند شوند.

مجموعه آموزشی مکالمه زبان انگلیسی تاچ استون با در بر داشتن نکات و گرامر های متنوع، توانسته است جای خود را به عنوان روشی مفید در میان علاقه مندان و زبان آموزان باز کند. این مجموعه آموزشی با داشتن 4 کتاب مختلف، می تواند زبان آموزان را برای مکالمه و پرسش و پاسخ با افراد غیر فارسی زبان آماده کند. علاوه بر این، می توان در پایان بعضی از درس های موجود در این کتاب ها، سوالات متعدد و مختلفی از تمرینات موجود در آن را به صورت دقیق تری بررسی و پاسخ داد.

در صورتی که زبان آموزان بتوانند با مدیریت زمان و تمرین کافی، کلمات، تمرین ها و همچنین سوالات موجود در کتاب کار این مجموعه را پاسخ دهند، انتظار می رود که پس از پایان این دوره آموزشی، مشکلی برای مکالمه با سایر افراد غیر فارسی زبان نداشته باشند.

چنانچه زبان آموزان قصد ادامه یادگیری پس از اتمام دوره آموزشی تاچ استون را داشته باشند، می توانند از کتاب های viewpoint، برای ادامه این روند استفاده کنند. این مجموعه هم، همانند تاچ استون توسط انتشارات دانشگاه کمبریج تهیه و در اختیار زبان آموزان قرار داده شده است. علاوه بر این، می توانید نمونه سوالات مرتبط با این کتاب ها را نیز از طریق وبسایت انکشاف دریافت نمایید.

در این نوشته می توانید نمونه سوالات استاندارد کتاب تاچ استون 2 از درس های 3 و 4 را که توسط اساتید با تجربه ای تهیه شده اند دریافت نمایید. برای دانلود این آزمون می توانید از طریق لینک دانلود زیر اقدام کنید.

نمونه سوالات Touchstone 2 درس 3 و 4

==============================

==============================

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *