دانلود نمونه سوالات تاپ ناچ 1 درس 1 و 2 کویز

تاپ ناچ 1 (Top Notch 1) دومین کتاب از مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی تاپ ناچ است. در این نوشته می توانید نمونه سوالات تاپ ناچ 1 درس 1 و 2 را دریافت کنید.

یکی از بهترین مجموعه های موجود برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی، مجموعه تاپ ناچ است. سیستم تاپ ناچ به صورت کلی از 4 کتاب تشکیل شده است. اولین عنوان از این مجموعه، با نام تاپ ناچ فاندمنتال شناخته می شود که هدف آن، آموزش نکات ساده ولی اصولی گرامری و همچنین مکالمات روزمره به زبان آموزان است. در کنار این موضوع، سوالات متعددی نیز در اولین عنوان از این مجموعه وجود دارد که با در نظر گرفتن آن، زبان آموزان می توانند مطالب فراگرفته شده در این کتاب را به اندازه کافی تمرین نمایند. به دنبال اولین کتاب از این مجموعه، می توان کتاب های تاپ ناچ 1، 2 و 3 را مطالعه کرد. هر یک از این عناوین، حاوی مطالب متنوع و قابل توجه ای برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به زبان آموزان است. علاوه بر این، سوالات متعددی نیز از هر یک از بخش های کتاب در آنها قرار داده شده است.

در این وبسایت سعی کرده ایم تا دسته ای از نمونه سوالات استاندارد را جمع آوری نماییم و در دسترس همگان قرار دهیم. یکی از بهترین نمونه های موجود در این زمینه، سوالات مرتبط با کتاب های تاپ ناچ است. در وبسایت انکشاف می توانید تمامی سوالات مورد نظر خود در رابطه با کتاب های تاپ ناچ را چه به صورت میان ترم و یا پایان ترم دانلود و تهیه نمایید. علاوه بر این، و در صورتی که در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدید، با عضویت در گروه و یا کانال تلگرامی ما می توانید سوالات مورد نظر خود را مطرح کنید.

برای دریافت نمونه سوالات تاپ ناچ 1 درس 1 و 2 می توانید از لینک دانلودی که در پایین قرار داده شده است، استفاده کنید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *